گوناگون

شادی مردم اصفهان پس از بازی خوب تیم ملی فوتبال

پارسینه: ترافیک سطح شهر با گذشت زمان بیشتر می شود به طوریکه خیابان های منتهی به میدان آزادی (دروازه شیراز) در جنوب شهر همگی مسدود شده است و تردد خودروها در آنها به سختی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جوانان اصفهانی سوار بر موتور سیکلت ها و خودروهای خود در خیابان ها از شمال تا جنوب شهر با در دست داشتن پرچم ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل بازی خوبی که در برابر تیم ملی آرژانتین ارائه کردند قدردانی و تشکر نمودند.

ترافیک سطح شهر با گذشت زمان بیشتر می شود به طوریکه خیابان های منتهی به میدان آزادی (دروازه شیراز) در جنوب شهر همگی مسدود شده است و تردد خودروها در آنها به سختی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یک دستگاه خودروی پلیس نیز خروجی خیابان توحید به میدان خیابان دانشگاه و میدان آزادی را بدلیل شدت ترافیک مسدود و خودروها را به سمت خیابان حکیم نظامی و صفه هدایت کرد.
همچنین مردم اصفهان در ملک شهر، خانه اصفهان، چهارباغ، میدان انقلاب، خیابان شیخ صدوق و بسیاری دیگر از محله های شهر به شادمانی مشغولند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    چه ملت بیچاره ی شادی ندیده ای

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد