گوناگون

زدن حزب الله ناشی از شکست در سوریه است

پارسینه: گروه سیاسی ما نامزد اصلی خود را اعلام کرد اما طرف دیگر هنوز اسم نامزد نهایی خود را اعلام نکرده است پس توپ در زمین طرف دیگر است.

به گزارش پارسینه ؛معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن اعلام پایبندی این حزب به مذاکرات با المستقبل گفت: کسانی که هر روز حزب الله را هدف قرار می‌دهند ناامیدی خود را از شکست‌هایشان در سوریه اعلام می‌کنند.

پایگاه خبری العهد، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی در شهرک "الکفور" در بیروت بر پایبندی کامل حزب الله به مذاکرات با جریان المستقبل تاکید کرد و گفت: تصمیم ما این است که وارد هیچ گونه درگیری سیاسی، رسانه‌ای یا مذهبی نشویم.

وی گفت: ما به خوبی درک می‌کنیم کسانی که هر روز حزب الله را هدف قرار می‌دهند تنها خودشان را رسوا می‌کنند چرا که ناامیدی خود را از شکست‌هایشان در سوریه و تکمیل مذاکرات میان حزب الله و المستقبل ابراز می‌کنند.

قاووق گفت: ستون‌های قدرت لبنان در تکمیل مذاکرات،‌ تقویت وحدت ملی و حمایت از ثبات داخلی نهفته است. از ضرورت‌های منافع ملی نیز انتخاب رئیس جمهور است.

وی تاکید کرد: گروه سیاسی ما نامزد اصلی خود را اعلام کرد اما طرف دیگر هنوز اسم نامزد نهایی خود را اعلام نکرده است پس توپ در زمین طرف دیگر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد