گوناگون

طنز شهرام شکیبا درباره همسرداری به شیوه کیهان!

شهرام شکیبا

همسرداری به سبك كیهان

این جریان انحرافی تا كجاهای كجاها كه نفوذ نكرده است. در «كیهان» 30 خرداد مطلبی دیدم با این تیتر: «روش‌های ابراز محبت به همسر». البته بالای مطلب هم نوشته بود: «خانم‌ها بخوانند». از آنجایی كه فرموده‌اند: «الانسان حریص علی ما منع» طبیعی بود كه برای لحظاتی چند از مردی استعفا داده و با دقت مطلب را مطالعه كردم. اول چند راهكار از مطلب مذكور را بخوانید تا عرض كنم ماجرا چیست.


- «عكس‌های دونفره بیندازید. شاید این كار را فقط زمانی كه همدیگر را در ابتدای آشنایی‌تان ملاقات می‌كردید، انجام می‌دادید. پس چرا حالا با هم عكس نمی‌گیرید؟ یك عكس جدید بیندازید و آن را روی میز آرایش اتاق خواب یا روی میز كارتان قرار دهید.»


- «از جلوی در استقبال كنید. منتظر نشوید تا همسرتان از راه برسد و بگوید:‌ «عزیزم من آمده‌ام». منتظر او باشید و با باز كردن در از او استقبال كنید.»


- «رمزی صحبت كنید. كدی را برای برخی لغات انتخاب كنید كه فقط شما و همسرتان معنی آن را بدانید و آن را به راحتی در جمع بیان كنید. شما با این كار می‌توانید كمی سرگرمی داشته باشید و باعث نزدیك‌تر شدن به یكدیگر شوید.»


- «در پوشیدن لباس به او كمك كنید. به او در بستن و یا باز كردن دگمه‌های لباسش در هنگام پوشیدن یا درآوردن آن كمك كنید.»


- «جسور باشید. اغلب زنان صبر می‌كنند تا در برخی موارد شوهرشان پیش‌قدم شود. سعی كنید هرازگاهی جسارت خود را به نمایش بگذارید. این عمل به طرز شگفت‌آوری آتش اشتیاق و علاقه همسرتان را شعله‌ور خواهد كرد.»


- «او را بدزدید. یك روز عصر نقشه بكشید و برنامه‌ریزی كنید. سپس وقتی همسرتان از كار تعطیل می‌شود به محل كار او بروید و به او بگویید در ماشین بنشیند و هیچ سؤالی هم نپرسد. همان‌گونه كه لبخند بر لب دارید به او هشدار بدهید. سریع به سوی یك عصر كاملاً سرگرم‌‌كننده حركت كنید. سپس ماشین را به او پس بدهید.»


- «عشق خود را ابراز كنید. عشق خود را ثابت كنید و جمله «دوستت دارم» را هر روز به او بگویید. هدفتان هم همان باشد.»


(كیهان - 30 خرداد - صفحه 7)


عرض نكردم جریان انحرافی وارد شده. این مطلب اساساً انحرافی و خلاف رویه جریده شریفه «كیهان» است. مطلب فوق احتمالاً برای چاپ در جریده ضاله و مضله «جامعه» مرحوم یا «هفت صبح» یا احتمالاً انواع زندگی‌های ایده‌آل، ایرانی، صورتی، بمیرم الهی و... نوشته شده است.


اگر بنا باشد «كیهان» در صفحه خانواده، آیین همسرداری به بانوان درس بدهد، احتمالاً مطلب از این قرار است كه:


- «عكس بگیرید. سعی كنید از همسرتان همیشه و در هر حالتی عكس بگیرید. همه این عكس‌ها سند است. آنها را فایل كنید و جای امنی بگذارید. یك روز به كارتان می‌آید. هرازگاهی رویش را كه زیاد كرد، یكی از عكس‌ها را رو كنید. سرش را می‌كند توی لاكش و حرف اضافه نمی‌زند. به عكس‌های قدیمی‌اش هم با دقت نگاه كنید. گاهی لابه‌لای همان عكس‌ها چیزهای خوبی دستگیرتان می‌شود و روابط پنهان و قدیمی‌اش كشف می‌گردد.»


- «هر روز بعد از خداحافظی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، یك آژانس بگیرید و او را تعقیب كنید. هرجا كه می‌رود و با هركه دیدار می‌كند، توی یك دفترچه قرمز كوچك با ذكر تاریخ و جزئیات یادداشت كنید.»


- «رمزگشایی كنید. دقت كنید هر جمله یا كلمه‌ای كه همسرتان پای تلفن یا در دیدارهای حضوری با دوستانش می‌گوید، حتماً چندین و چند معنی پیچیده رمزی دارد. سعی كنید با یافتن كلمات كلیدی از حرف‌هایش رمزگشایی كنید تا بفهمید كه دارد چه غلطی و چه اقدامی علیه امنیت خانواده و چه خیانتی به شما می‌كند. در رمزگشایی به حروف اول اسم دقت كنید مثلاً «ش.ش» می‌شود شهرام شكیبا و...


- «در پوشیدن و درآوردن لباس به او كمك كنید و به این بهانه خوب جیب‌هایش را بگردید. او را حین درآوردن لباس بو كنید، تا ببینید بوی عطر غریبه می‌دهد یا خیر. از دانه‌‌های اكلیل یا لكه‌های قرمز روی لباس غافل نشوید. همیشه دقت كنید تا ببینید عرقگیرش را پشت و رو نپوشیده باشد. خراش‌های ریز روی سطح بدن هم مؤید خیلی چیزهاست، دقت كنید.»


- «جسور باشید و در هر شرایطی به او بگویید «نه». خیلی هم محكم بگویید. به این شیوه می‌گویند سیاست «ناز و امتیاز». ناز كنید تا امتیاز بگیرید. همیشه هم مراقب باشید تا مثل «مشاركتی»ها عمل نكند. مواظب سیاست چانه‌زنی از بالا، فشار از پایین باشید.»


- «او را بدزدید. اگر خودتان می‌توانید كه چه بهتر. اگرنه از بچه‌های بالا كمك بگیرید تا هرازگاهی شوهرتان را از دم محل كارش بكنند توی گونی و بیندازند توی صندوق عقب ماشین. او را به محلی دور و ناشناخته ببرید و تا می‌خورد كتك‌ بزنید. دقت كنید شناسایی نشوید. خوب كتكش بزنید. دلیلش هم مهم نیست. شما نمی‌دانید چرا او را كتك می‌زنید، قطعاً او خودش می‌داند چرا كتك می‌خورد.»


- «هر وقت گفت: «دوستت دارم» حتماً به او بگویید «خفه شو خاك بر سر اسرائیلی براندازِ عامل بیگانة فتنه‌گرِ وطن‌فروش، معلوم‌الحالِ موسوم.»

منبع:خبر

ارسال نظر

  • سیروس

    عالی بود واقعا عالی

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد