گوناگون

سید مرتضی نبوی: جریان انحرافی به موسی زمان ایمان بیاورند

سید مرتضی نبوی در گفتگو با تعامل با ذکر این مطلب، درباره ويژگي‌هاي گروه انحرافي گفت: این گروه برساخته‌ي قدرت است.

نبوی افزود: این گروه مشابه گروه‌هاي نفوذي عمل مي‌كند و حيات خود را در تشنج آفريني جستجو مي‌كند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به برخی انحرافات عقیدتی این گروه گفت: این گروه از يك اسلام ايراني كه در عمل بي‌اعتنا به شريعت، مرجعيت و ولايت است، سخن مي‌گويد. خود را طرفدار طريقت و معنويت و جاودانگي وانمود مي‌كند، منتهي طريقت او، طريقت انحرافي است.

مدیر عامل مرکز مطالعات راهبردی توسعه افزود: گروه انحرافی در روش به سبك و سياق درويشي، صوفيگري و مرتاضي نزديك مي‌شود و از چارچوب شرع مقدس فاصله مي‌گيرد. بعضاً مدعي پيش‌گويي و اطلاع از غيب است و براي اين كار به راههاي باطل متوسل مي‌شود و بسياري از ادعاهاي او دروغ است.

نبوی گفت: این گروه مي‌خواهد دين يا سنت گرايي خود را جهاني، بي‌خطر براي نظام سلطه و گذر كرده‌ از اديان بنام معرفي كند.

وی با اشاره به برخی مستندات افزود: گروه انحرافی به دليل انحراف عقيدتي، زمينه‌ي انحراف‌هاي سياسي، اقتصادي و اخلاقي براي اين گروه فراهم مي‌شود.

سید مرتضی نبوی در مورد آينده اين گروه نیز اظهار کرد: گمان من اين است كه با اشاره‌ي عصاي موساي زمان، مكر و كيد اين گروه همچون ساحران زمان موسي عليه‌السلام باطل شده است، تنها راه نجات آنها اين است كه به موساي زمانشان ايمان بياورند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد