گوناگون

دیدار رییس صلیب سرخ با بشار اسد

بحران انسانی در سوریه در بدترین حالت خود است و ادامه درگیری نظامی و بمباران های هوایی مجالی برای کمک رسانی به مردم سوریه را نمی دهد.

به گزارش پارسینه وبه نقل از یورونیوز، صلیب سرخ بین المللی با اعلام این خبر گفته 50 امدادگر این سازمان قادر به خروج از دمشق و کمک رسانی نیستند.

شهر حلب و دمشق کانون اصلی درگیری های نظامی بین مخالفان حکومت و ارتش سوریه است.

در همین حال، بنا به آمار کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، از ابتدای خشونت ها 17 ماهه در سوریه، یک میلیون و 200 هزار نفر از خانه های خود فرار کرده اند و تنها در ماه اوت صد هزار نفر به کشورهای همجوار پناهنده شده اند که نشان از بالا گرفتن ابعاد خشونت بویژه در ماه اوت دارد.

روز سه شنبه رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ در دمشق با بشار اسد رییس جمهوری سوریه دیدار کرد. در این دیدار 45 دقیقه ای پیتر مورر خواهان ارسال کمک به غیرنظامیان و بازدید از زندان های سوریه شده است.

پیتر مورر در این سفر سه روزه با سایر مقامهای سوری برای کسب اجازه بازدید از زندان ها دیدار می کند. زندانهایی که به گفته گروه های حقوق بشری در درگیری های اخیر، ده ها هزار نفر را در خود جای داده اند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد