گوناگون

اسکندریه مصر دوباره ناآرام شد

پارسینه: بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، تنش و درگیری میان موافقان و مخالفان قانون اساسی جدید مصر، در شهر اسکندریه گسترش یافته است.

به گزارش الجزیره، شمار زخمی ها در درگیری های امروز در اطراف مسجد القائد ابراهیم در مرکز شهر اسکندریه مصر میان موافقان و مخالفان قانون اساسی جدید به 68 نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، در درگیری میان مخالفان و موافقان قانون اساسی جدید مصر در این منطقه، دو طرف به سوی یکدیگر سنگ و بطری های آتش زا پرتاب می کنند.

در حالیکه حامیان جنبشهای اسلامی مصر در اطراف این مسجد تجمع کرده و شعار سر می دهند، نیروهای امنیتی زیادی در این منطقه مستقر شده اند.

از سوی دیگر بر اساس گزارشهای موجود، مخالفان نیز در تعدادی از خیابان های فرعی اطراف مسجد القائد ابراهیم تجمع کرده اند.

هرچند که بر اساس گزارشها در این درگیری ها بیش از 50 نفر زخمی شده اند اما منابع پزشکی تا کنون آمار رسمی را در این خصوص منتشر نکرده اند.

نیروهای امنیتی مصر تلاش می کنند تا اوضاع را در شهر اسکندریه آرام کنند و هرچند که موفق شدند در برخی از مناطق اسکندریه از شدت درگیری ها بکاهند اما تاکنون نتوانسته اند کنترل اوضاع را در اختیار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد