گوناگون

گل‌محمدي: مي‌توانستيم ۶ گل بزنيم

پارسینه: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امروز بازي را کنترل کرديم و مي‌توانستيم 6 گل بزنيم.

يحيي گل‌محمدي پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل فجرسپاسي در نشست خبري اظهار داشت: خيلي خوب شروع کرديم، مثل سه بازي گذشته برنامه داشتيم و براي بازي هاي آينده پرسپوليس هم برنامه داريم و مي خواهيم خيلي زود به گل برسيم. امروز هم بازي را کنترل کرديم، مي‌توانستيم 6 گل هم بزنيم اما شکست دادن فجر کار سختي است تيم جوان و با انگيزه‌اي است. به بازيکنان تبريک مي‌گويم بايد اين روند را ادامه بدهيم.

وي ادامه داد: پروويچ خوب بود انتظاراتم را برآورده کرد. دونده و خوب بود و خودش را با جو پرسپوليس هماهنگ کرد. از کليه عواملي که تلاش کردند امروز بازي خوبي انجام شود تشکر مي‌کنم. خالصانه از آنها تشکر مي‌کنم و اميدوارم همه بازي‌هاي فجر در اين ورزشگاه برگزار شود.

گل‌محمدي در مورد از دست رفتن موقعيت‌هاي گلزني از سوي مهاجمان گفت: چند موقعيت گلزني را از دست داديم روز مهاجمان ما نبود. مثل بازي با ملوان يک بازي توپ ها گل مي‌شود و يک بازي هم گل نمي‌شود. از همه بازيکنان راضي هستم و بهترين‌ها را به ميدان مي‌آورم و نيمکت قوي مي‌خواهم که نيمکت قوي داريم.

وي در مورد نحوه قضاوت محسن قهرماني گفت: از داور تشکر مي‌کنم بازي را خوب سوت زد. دستش درد نکند ولي در برخي صحنه‌ها دچار اشتباه شد، روي رضايي پنالتي انجام شد. من هم مربي هستم و از اتفاقات درون زمين ناراحت مي‌شوم.

سرمربي پرسپوليس در مورد موفقيتش گفت: روي اين موضوع مي‌شود فکر کرد که چرا موفق شديم هم از نظر روحي و رواني کار کرديم الان در شرايط خوبي هستند از نظر بدني هم کار کرديم و بهتر شديم و مي‌دانستم بهتر مي‌شود اما بازهم کار داريم و کارمان سخت است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد