گوناگون

خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک پایتخت در پاییز

خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک پایتخت در پاییز

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای جابجایی ساعت شروع مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برای مهرماه خبر داد.

به گزارش پارسینه؛ مهدی گلشنی با اشاره به تصویب شناورسازی ساعات کار ادارت از سوی دولت با تاکید بر اینکه به لطف خدا حاصل دو ماه تلاش در مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران پاسخ داد و حتی در سطوح بالاتر و هیات دولت نیز دغدغه ترافیک مهر ماه و در پی جلسه شهردار تهران با معاون اول موجب بروز تصمیمات خوبی شد گفت: متاسفانه مصوبه شناورسازی ساعت کار ادارت در سال گذشته به درستی اجرا نشد اما حالا مقرر شده تا با  تشکیل کارگروه‌های نظارتی در فرمانداری این شناورسازی رصد شود تا شاهد عبور از  پیک صبحگاهی ترافیک تهران باشیم.

وی با بیان اینکه بر این اساس ساعت کار ادارات ۷ تا ۹ شناور است، گفت‌: قرار شد دستگاه های اجرایی ملی و استانی  در استان تهران این مهم را اجرایی کنند. درخواست دیگر در شورای ترافیک استان تهران مطرح کردیم و قرار شد در صورت توافق وزارت علوم ساعت کار دانشگاه ها در مهرماه از ۸ به ۹ صبح تغییر کند که قرار شد در شورای ترافیک استان با وزارت‌ علوم مطرح شود و در صورت موافقت این مهم اجرایی شود و همچنین ساعت کاری صنوف نیز  از ۹ ونیم به ۱۰صبح موکول شد.

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فعالیت ناوگان بار و کالا نیز از روز اول مهر به مدت دو هفته ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است و پلیس هم مجدانه در ورودی‌های شهر و معابر نظارت کنترلی دارد، گفت: همچنین مقررشد بخشودگی ۲۰ روز تردد رایگان در طرح آلودگی هوا که برای  هر خودرویی در نظر گرفته شده بود در مهرماه اجرایی نشود و این بخشودگی در آبان و آذر ماه اعمال می‌شود.

 

گلشنی همچنین از رایگان بودن دو هفته‌ای بلیت مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و گفت: ساعت طرح ترافیک تغییر نمی‌کند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد