گوناگون

جزییات جلسه جنجالی کمیسیون تلفیق

جزییات جلسه جنجالی کمیسیون تلفیق

پارسینه: اینکه در رسانه ها منعکس شد که جلسه کمیسیون تلفیق به دلیل عدم ارائه نرخ بیکاری، تورم و رشد اقتصادی از سوی دولت متوقف شد صحت ندارد.

پارسینه-گروه اقتصادی: عضو کمیسیون تلفیق یاد آور شد: جلسه روز دوشنبه کمیسیون تلفیق به دلیل عدم حضور بهمنی به امروز موکول شد و توقف جلسه به دلیل عدم ارائه آمار از سوی دولت صحت ندارد.

غلامرضا اسداللهی نماینده تربت‌جام و عضو کمیسیون تلفیق در گفت و گو با خبرنگار پارسینه در خصوص اتفاق روز گذشته و توقف رسیدگی به بودجه گفت: اینکه در رسانه ها منعکس شد که جلسه کمیسیون تلفیق به دلیل عدم ارائه نرخ بیکاری، تورم و رشد اقتصادی از سوی دولت متوقف شد صحت ندارد.

وی با تکذیب توقف جلسه کمیسیون به دلیل عدم ارائه آمار از سوی دولت، ادامه داد: صبح روز گذشته آقای بهمنی به منظور توضیح در خصوص بودجه به کمیسیون تلفیق آمد اما بخاطر نماز جلسه تعطیل شد و ادامه آن به بعد از نماز موکول شد. بعد از نماز چون ایشان در دولت بود در جلسه حضور نداشت که توضیح دهد .

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: از سویی نمایندگان اعلام کردند که تا آقای بهمنی در جلسه حضور نداشته باشد و سیاست های پولی و مالی را توضیح ندهد ما نمی توانیم تصمیم بگیریم بنابراین جلسه به امروز موکول شد. صبح جلسه علنی داشتیم که جلسه کمیسیون تلفیق برگزار نشد اما بعد ازظهر برگزار می شود.

اسدالهی با بیان اینکه طبق آیین نامه کمیسیون تلفیق بالاترین مقام دستگاه دولتی باید در بررسی بودجه در کمیسیون حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: چون آقای بهمنی در جلسه حضور نداشتند جلسه به تعویق افتاده بوده و طبق آیین نامه کمیسیون تلفیق بالاترین مقام دستگاه اجرایی باید در کمیسیون حضور بیاید البته معاون سازمان به جلسه آمده بود که کمیسیون قبول نکرد.

وی با بیان اینکه بودجه تا اردیبهشت ماه به تصویب می رسد، اظهارداشت: به نظر می رسد تا آخر اردیبهشت ماه بودجه به تصویب می رسد و به شواری نگهبان ارسال می شود.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص بودجه سه دوازدهم گفت: بودجه سه ماه ابتدایی سال گذشته 44 هزار میلیارد بود و مجلس اجازه داد دولت مانند عملکرد سال گذشته از این تنخواه استفاده کند و این تنخواه برای سه ماه زیاد نیست.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد