گوناگون

سیاست‌های انتخاباتی دانشگاه علامه طباطبایی!

پارسینه: رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به حضور کاندیداهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها، گفت: هیچ گزینشی برای دعوت کاندیداهای تایید شده به دانشگاه علامه وجود ندارد.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به حضور کاندیداهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها، گفت: هیچ گزینشی برای دعوت کاندیداهای تایید شده به دانشگاه علامه وجود ندارد.

سید صدرالدین شریعتی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارکرد: هر فردی را که شورای نگهبان تایید کند، موظفیم در صورتی که بخواهد به دانشگاه دعوت کنیم و برنامه‌های او را بشناسیم.

وی افزود: در حوزه انتخابات هم باید تشویق برای حضور حداکثری باشد و هم زمینه رشد افکار عمومی فراهم شود، به گونه‌ای که اشخاص برنامه‌های خود را تعریف کرده و میزان باور آنها به نظام، قانون اساسی و اصل ولایت مشخص شود.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: معاونت دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین نهاد رهبری و انجمن‌های اسلامی دانشگاه برنامه تنظیم‌ شده‌ای در این زمینه دارند که با جدیت کامل پیگیری می‌شود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد