گوناگون

واکنش به گفت وگوی رسانه دولت با ضد انقلاب

پارسینه: عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه متاسفانه روزنامه دولت که از بودجه بیت المال استفاده می کند به بولتن خبری جریان انحرافی تبدیل شده است تاکید کرد:در چند وقت اخیر رسانه دولت سعی کرده با رفتن به سراغ هنرمندان از این قشر فرهیخته سوء استفاده تبلیغاتی کند اما در این امر موفق نبوده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه متاسفانه روزنامه دولت که از بودجه بیت المال استفاده می کند به بولتن خبری جریان انحرافی تبدیل شده است تاکید کرد:در چند وقت اخیر رسانه دولت سعی کرده با رفتن به سراغ هنرمندان از این قشر فرهیخته سوء استفاده تبلیغاتی کند اما در این امر موفق نبوده است.

محمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به گفت وگوی روزنامه دولت با هنرمندنمای ضد انقلاب و انتشار عکس وی در صفحه نخست خود گفت: روزنامه دولتی ایران از بودجه بیت المال ارتزاق می کند اما متاسفانه مطالبی را درج می کند که نه در آن اصول اخلاقی رعایت شده و نه به ارزش های انقلاب توجهی شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برخی از روزنامه‌ها و مطبوعات اصول و شاخص‌های اصلی نظام را رعایت نمی‌کنند ادامه داد: روزنامه ایران به رسانه جریان انحراف تبدیل شده و برای پیروز شدن نامزد مورد نظر دولت به سراغ شخصیت‌های معلوم الحال می رود تا چهره فرهنگی از خود به نمایش گذارد و گفت وگو با افرادی مانند فرزانه کابلی در این راستا قابل تامل است.

وی با بیان اینکه متاسفانه روزنامه دولت که از بودجه بیت المال استفاده می کند به بولتن خبری جریان انحرافی تبدیل شده است تاکید کرد: توصیه من به روزنامه ایران و همه رسانه هایی که با بودجه دولت اداره می‌شوند، این است که قواعد اخلاقی را رعایت کرده و بدون سوءاستفاده از بیت‌المال و پرداختن به افرادی که سابقه ضد انقلابی آنها برای همگان مشهود است به وظیفه اصلی خود که اطلاع رسانی صادقانه است بپردازند.

باقری با اشاره به اینکه هنرمندان کشور قشر فرهیخته و باهوشی هستند و در دام این بازی های غیراخلاقی جریان انحرافی قرار نمی گیرند تصریح کرد:‌ در چند وقت اخیر رسانه دولت سعی کرده با رفتن به سراغ هنرمندان از این قشر فرهیخته سوء استفاده تبلیغاتی کند اما در این امر موفق نبوده است.

روزنامه دولتی ایران امروز سه‌شنبه (۲۰ فروردین) عکسی از فرزانه کابلی هنرمندنمای ضدانقلاب که سابقه همکاری با رسانه های بیگانه و فعالیت های ضد انقلابی را در کارنامه خود دارد منتشر و اعلام کرده به زودی گفت وگوی با وی را منتشر می کند. در صفحه نخست روزنامه ایران ضمن انتشار عکس وی به حضور این هنرمند نما در تحریریه روزنامه دولت نیز اشاره شده است. فرزانه کابلی چند وقت پیش در گفت وگو با رادیو فردا (رسانه سازمان سیا) گفته بود من می رقصم و کلاس رقص برگزار می کنم تا زمانی که نظام تغییبر کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد