گوناگون

از بهروز وثوقی تا مرتضی عقیلی و ناصر ملک مطیعی در «هفت نگاه»+عکس

پارسینه: تازه ترین شماره ماهنامه «هفت نگاه» با تصویری از ناصر ملک مطیعی و تیتر «برگشتم چون عاشقم» منتشر شد. در این شماره از «هفت نگاه» مطالب ویژه موسیقی از مانی رهنما، حامی، رضا صادقی، فرزاد فرزین، قاسم افشار، روزبه نعمت اللهی، نیکان، داریوش شهریاری، علیرضا قرائی منش، رستاک حلاج، امید جامع، افشین مقدم، زهرا عاملی، آرش پاکزاد و بابک زرین ارائه شده است.

تازه ترین شماره ماهنامه «هفت نگاه» با تصویری از ناصر ملک مطیعی و تیتر «برگشتم چون عاشقم» منتشر شد. در این شماره از «هفت نگاه» مطالب ویژه موسیقی از مانی رهنما، حامی، رضا صادقی، فرزاد فرزین، قاسم افشار، روزبه نعمت اللهی، نیکان، داریوش شهریاری، علیرضا قرائی منش، رستاک حلاج، امید جامع، افشین مقدم، زهرا عاملی، آرش پاکزاد و بابک زرین ارائه شده است.

نام چهره هایی نظیر بهروز وثوقی، داریوش مهرجویی، مرتضی عقیلی، فرامرز قریبیان، امین تارخ، تهمینه میلانی، فریبرز عرب نیا، لیلا حاتمی، حامد بهداد و محمدرضا داود نژاد نیز در میان مطالب سینمایی به چشم می خورد.

گفتگویی ویژه با مهدی یراحی خواننده و آهنگساز جوان ایرانی و همچنین گفتگویی مفصل با حسین زمان خواننده اصلاح طلب و گزارشی از بزرگ ترین توقیف های سینمایی: از پرویز پرستویی و اکبر عبدی تا فاطمه معتمد آریا و ابراهیم حاتمی کیا از سنتوری و آدم برفی تا خانه پدری و گزارش یک جشن دیگر مطالب این شماره از این ماهنامه است.

«هفت نگاه» به سردبیری بابک صحرایی ترانه سرای توانای ایرانی منتشر می شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد