گوناگون

فتاحیان: ۸۸ درصد هموطنان مقیم خارج از کشور طلاق گرفته‌اند/روابط دختران و پسران را منطقی و دینی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید خدایار فتاحیان عصر امروز در نشست توجیهی حجاب و عفاف این استان، اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از مهمترین مسائل دینی در مبارزه با هوا و هوس‌های نفسانی است که ضرورت اجرای آن در جامعه و به خصوص در چارچوب اداری بر کسی پوشیده نیست.

وی به اندیشه‌های ناب امام امت اشاره کرد و گفت: امام امروز در میان ما نیست اما اندیشه‌های راستین او که برگرفته از کلام حق و سخنان مولای متقیان علی علیه‌السلام بوده چراغ روشنی برای مبارزه با اهداف نامبارک غرب در نشانه گرفتن جوانان این مرز و بوم است.

88 درصد هموطنان مقیم خارج از کشور طلاق گرفته‌اند

فتاحیان در ادامه از آمار بالای طلاق در میان هموطنان مقیم خارج از کشور خبر داد و گفت: تضعیف روابط عاطفی خانوار و سست شدن باورهای دینی همراه با تهاجم فرهنگ غربی علل اصلی این فروپاشی‌ها محسوب می‌گردد که با جایگزینی استعمار فرا نو در قالب استعمار الکتریکی و ماهواره حریم‌ها شکسته شده و تضاد نسل‌ها به نقطه اوج خود رسیده است.

معاون سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به عوامل مهم در انحطاط دین و ارزش‌های آن اشاره کرد و افزود: مدپرستی، چشم و هم چشمی، نبود قانون برخورد با مسائل بی‌حجابی، کاهش ارتباطات عاطفی، خروج دین در زندگی خانوادگی و اداری، استفاده ناصحیح از اینترنت، تلفن همراه و ماهواره زمینه‌ساز فرهنگ غرب و غرب‌گرایی در جامعه است.

روابط دختران و پسران را منطقی و دینی کنیم

این مسئول سیاسی از اثرات زیان‌بار روابط غیر منطقی و غیر شرعی جوانان خبر داد و اظهار کرد: رسانه‌ها موظفند با تبلیغات فرهنگی و الگوسازی مناسب عفاف و حجاب را توسعه دهند و با معضل بی‌حجابی که فلج کننده پایه‌های دینی است مبارزه کنند.

وی الگوبرداری از زندگی بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا را واجب دانست و گفت: جوانان ما سرمایه‌های عظیم این ملتند که همه در برابر آنان مسئولیم و به خصوص والدین وظیفه دارند روابط خود با فرزندانشان را بهبود بخشند تا تهاجم فرهنگی آنها را منحرف نکند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد