گوناگون

چرا نجف زاده چهره سال تلویزیون شد؟

پارسینه: براساس مجموعه نظر سنجی یك نهاد تحقیقاتی در حوزه ارتباطات، كامران نجف زاده محبوب ترین چهره تلویزیون در سال نود و یك شناخته شد.

بر اساس این نظرسنجی نجف زاده در میان دوازده شخصیت تلویزیونی و سینمایی توانسته با فاصله نسبتا زیادی رتبه نخست را بدست بیاورد.

شركت كنند گان در نظرسنجی كه جامعه آماری كل كشور را شامل می شوند ، "انتقادات صریح از مسوولان "و "شجاعت در ماموریت های خارج از كشور" را دو خصوصیت اصلی این خبرنگار برشمرده اند.

چهل و هفت درصد از شركت كنند گان در این نظر سنجی نیز عنوان سفیر ویژه كودكان و سالمندان را برای نجف زاده مناسب دانسته اند

در حالیكه پیش از این الكساندر دوما وزیرخارجه فرانسه ابراز اطمینان كرده بود نجف زاده بعنوان یك ژورنالیست حرفه ای در تهران روزهای روشنی خواهد داشت روزنامه هفت صبح نیز امروز خبرنگار واحد مركزی خبر را كاندیدای چهره فرهنگی سال معرفی كرد.

روزنامه هفت صبح كه هرساله دست به انتخاب چهره های سینمایی و هنری و تلویزیونی سال می زند امسال كامران نجف زاده را در كنار گزینه های لیلا حاتمی و حمید فرخ نژاد قرار داده و از مخاطبان خود خواسته چهره فرهنگی سال را اعلام كنند.

هفت صبح در مطلبی كه بر صفحه نخست آورده دلیل انتخاب كامران نجف زاده را صراحت كلام خوانده و اینكه وی سال گذشته توانسته یك تنه برنامه های جذابی بسازد و كاملا فارغ از دسته بندی های سیاسی و جناحی رایج در تلویزیون ، حرف مردم را میزند.


منبع:نیمروز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد