گوناگون

صید بزرگ آرسنال، خرید دراکسلر

صید بزرگ آرسنال، خرید دراکسلر

پارسینه: یولیان دراکسلر خبر مبتنی بر ترک باشگاه ولفسبورگ در تابستان جاری برخلاف ادعاهای ساختگی ماه گذشته از جانب باشگاه خود را تایید کرد.

خبر - تحريريه پارسينه | بازیکن ملی پوش ۲۲ ساله آلمانی راه دشواری را برای برقراری ارتباط با آرسنال سپری کرد، با این حال ولفسبورگ ادعا می‌کند که این بازیکن از شرایطش راضی است و قصد دارد برای فصل‌های دیگر نیز در فولکس واگن بماند.

اگرچه دراکسلر چنین پیشنهاداتی را از جانب باشگاه تکذیب کرد و ادعا می‌کند که باشگاه ولفسبورگ سه هفته پیش در جریان جدایی‌اش بوده است.

صید بزرگ آرسنال، خرید دراکسلر

دراکسلر طی مصاحبه ای با روزنامه بیلد می‌گوید: «من این تصمیم را از زمانی که در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ مغلوب فرانسه شدیم، گرفتم و به دیتر هکینگ (سرمربی) به طور کاملا واضح درخواستم مبنی بر ترک ولفسبورگ را ارائه کردم.
برای من واقعا جای تعجب است با اینکه مربی از تصمیم من با خبر بود، مصاحبه های گوناگونی در مورد ماندن من در این باشگاه انجام داد.»
وی همچنین افزود: «من کاملا انتظار داشتم همه چیز به شیوه ی متفاوت‌تری پیش می‌رفت، به طور مثال یکی از مسئولین نزد من می‌آمد و از من در مورد موقعیت و شرایطم سوال می‌پرسید.»

دراکسلر در فصل گذشته پس از انتقالش از شالکه، موفق شد در ۳۴ بازی برای تیم ولفسوبرگ حضور پیدا کند. اگرچه این بازیکن قراردادی ۵ ساله با باشگاه ولفسبورگ امضا کرده است , و در آن ذكر شده است كه يوليان تا پايان تابستان ۲۰۱۷ حق جابه جايي ندارد. در نتيجه ولفسبورگ با پيشنهاد اوليه دراكسلر مخالفت كرده است.

صید بزرگ آرسنال، خرید دراکسلر

یولیان در این باره می‌گوید: «زمانی که من به این باشگاه ملحق شدم، به آن‌ها به صورت کلامی گفتم، اگر زمانی از جانب تیم‌های بزرگ اروپایی به من پیشنهادی داده شد، من می‌توانم این باشگاه را ترک کنم. هکینگ و کلاوز آلوفس (مدیر اجرایی) نیزحرف من را تایید کردند. کاملا روشن است که ولفسبورگ چشم انداز و سکوی پرواز خوبی برای من بود.

هافک آلمانی در پایان گفت: «همیشه برای همه آشکار بوده است که اگر موقعیت فراهم باشد، بدون تردید برای رفتن به یک تیم بزرگ اروپایی آماده‌ام.»

حال باید دید که مدیر آرسنال می‌تواند قبل از شروع فصل جدید یولیان دراکسلر جوان را به تیم خودش جذب کند یا خیر!

ترجمه: سهند خرمی‌ - اسكای‌ اسپورتس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد