گوناگون

فرهاد کاظمی دنبال چه چیزی است؟

پارسینه: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با گذشت ۲۵ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال در رده شانزدهم جدول جا خوش کرده است و سرمربی این تیم همچنان اصرار دارد که این تیم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد.

رقابت‌های لیگ برتر دوازدهم بیشتر مسیر را طی کرده و تنها ۹ هفته دیگر برای تعیین تکلیف نهایی تیم‌های مدعی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی و تیم‌های سقوط کننده به دسته اول فرصت باقی مانده است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ، تاکنون از منطقه پایانی جدول رده‌بندی فاصله نگرفته و در جمع تیم‌های که اصطلاحاً به آن‌ها فانوس به دست می‌گویند، جای گرفته است تا خطر سقوط را به طور ملموس و واقعی احساس کند.

با این حال فرهاد کاظمی، سرمربی ذوب‌آهن همانند زمانی که تازه هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، اصرار دارد تا در نشست‌های خبری بر روی بقا تیم ذوب‌آهن در لیگ تأکید داشته باشد و خطاب به همه کسانی که نگران وضعیت این تیم هستند، اعلام کند که تیمش سقوط نمی‌کند.

کاظمی زمانی که تازه سکان هدایت ذوبی‌ها را بر عهده گرفته بود، از رتبه ششم تیمش در پایان لیگ خبر می‌داد، اما با گذشت چند هفته و از دست دادن امتیازات زیاد، در حال حاضر به تأکید بر باقی ماندن تیمش در لیگ اکتفا کرده است، گویی اینکه با تأکید وی بر این مسئله امتیازات یکی پس از دیگری به حساب این تیم واریز می‌شود.

تیم ذوب‌آهن فرصت‌های بسیاری را از دست داده و به معنای واقعی کلمه خطر سقوط را احساس می‌کند، از این رو سرمربی این تیم باید از ذهنیت فعلی خود اندکی دور شده و با هضم این واقعیت که سقوط ذوب‌آهن زیاد هم دور از دسترس نیست، تفکر دیگری را در تیمش نهادینه کند، چراکه تا به حال ثابت شده که مثبت‌نگری تأثیری در حال و روز این تیم نداشته است؛ ایرادی ندارد مدتی به جای مثبت نگاه کردن به زوایا، واقعیت را همان طوری که هست، تماشا کند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد