گوناگون

پرسپولیس، توان ۹۰ دقیقه بازی را ندارد

پارسینه: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بررسی دیدارهای گذشته تیم پرسپولیس تهران نشان می دهد، این تیم قدرت بدنی خوبی ندارد و نمی تواند 90 دقیقه بازی کند.

ˈفرهاد کاظمیˈ دوشنبه شب در کنفرانس خبری در شهر اصفهان اضافه کرد: در دیدار فردا (دوشنبه) مقابل پرسپولیس تهران در مسابقه های جام حذفی فوتبال، هدف ما این است در وقت قانونی مسابقه، نتیجه را به سود خود رقم بزنیم یا حداقل بازی را به تساوی بکشانیم زیرا پرسپولیس، توان بازی در وقت های اضافه را ندارد.

وی با بیان اینکه لیگ برتر فوتبال برای ما مهم است اما این دلیل نمی شود که بازی فردا را جدی نگیریم، افزود: فردا به خاطر قداست تیم ذوب آهن اصفهان به میدان می رویم زیرا این دیدار برای ما جنبه شخصیتی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: حریف با بهره گیری از کادر مدیریت و فنی قوی و همچنین استفاده از بازیکنان باتجربه از نقاط قوت زیادی برخوردار است اما پرسپولیس تهران، یک نقطه ضعف دارد که با تمام نقاط قوت آن برابر است و آن افت قدرت بدنی این تیم در نیمه دوم مسابقه است.

وی افزود: امیدوارم در دیدار فردا بتوانیم با استفاده از این ضعف پرسپولیس به پیروزی برسیم و به مرحله بعدی مسابقات حذفی باشگاه های ایران صعود کنیم.

کاظمی در واکنش به شایعه تبانی در دیدار فردا از سوی دو تیم، گفت: واگذاری نتیجه فردا به ضرر ماست ضمن اینکه سیستم سازمانی ما و شخصیت بازیکنان تیم اجازه تبانی را نمی دهد.

وی از مهدی رجب زاده به عنوان غایب تیمش در دیدار فردا به دلیل مصدومیت نام برد و افزود: دو بازیکن دیگر تیم ما به نام های پیام صادقیان و فوفانو بازیکن اهل ساحل عاج مصدوم هستند اما پزشکان سعی دارند آنها را برای دیدار فردا آماده کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در چنین شرایطی دست کادر فنی برای استفاده از بازیکن خالی است، افزود: باید از بازیکنان جوان استفاده کنیم اما بازیکنان جوان نیز برای کمک به تیم باید از توان لازم برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: می خواهیم در دیدارهای آینده با قدرت ظاهر شویم و ذوب آهن را در لیگ برتر فوتبال حفظ کنیم اما نمی توانیم تیم را به جایگاه واقعی برسانیم زیرا تا پایان رقابت ها، دیدارهای کمی باقی است.

کاظمی افزود: برای جام حذفی برنامه ریزی کرده ایم زیرا می توانیم با کسب سه پیروزی، قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم پرسپولیس تهران همواره در دیدارهای گذشته نسبت به قضاوت ها معترض بوده است، افزود: افزون بر این، بازیکنان این تیم با یکدیگر اختلاف دارند و این موضوع می تواند به پرسپولیس ضربه بزند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: اما ذوب آهن در سخت ترین شرایط نسبت به قضاوت ها اعتراض نکرده است و بازیکنانش نیز از اتحاد خوبی برخوردارند و برای غلبه بر پرسپولیس توان لازم را دارد.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در جام حذفی باشگاه های ایران، فردا (سه شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد