گوناگون

عربستانی‌ها پاسخ قلعه‌نویی را دادند

پارسینه: روزنامه الوطن عربستان دلیل معطلی چند ساعته بازیکنان تیم استقلال در فرودگاه ریاض را تعداد بالای همراهان این تیم عنوان کرد. این روزنامه تعداد این نفرات را بیش از 80 نفر اعلام کرده است.

روزنامه الوطن عربستان دلیل معطلی چند ساعته بازیکنان تیم استقلال در فرودگاه ریاض را تعداد بالای همراهان این تیم عنوان کرد. این روزنامه تعداد این نفرات را بیش از 80 نفر اعلام کرده است.

روزنامه الوطن امروز در گزارشی به دیدار حساس تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اشاره و نوشت: فهد المفرج مدیرعامل باشگاه الهلال عربستان در خصوص این بازی اظهاراتی اعلام کرد :"ما به تهدیدات ایرانی‌ها در خصوص بازی برگشت در ورزشگاه آزادی توجهی نمی‌کنیم."

وی با تاکید بر ضرورت پیروزی تیم الهلال عربستان در تهران مقابل استقلال اضافه کرد: "الهلال می‌تواند در ایران پیروز شود و به صعود به جمع 16 تیم برتر آسیا نزدیک شود، همانگونه استقلال در ریاض توانست ما را شکست دهد، هرچند الهلال شایسته شکست در آن بازی نبود."

مدیرعامل باشگاه الهلال عربستان همچنین ادامه داد: "امتیاز بازی رفت برای ما بسیار مهم بود، اگر بدست می‌آمد اما امکان پیروزی و جبران این شکست را در بازی برگشت با وجود سختی‌های این دیدار، وجود دارد."

وی در خصوص تهدید ایرانی‌ها به نگه نداشتم تیم الهلال به مدت 10 ساعت در فرودگاه اظهار داشت: "این مسئله روی بازیکنان ما تاثیر نمی‌گذارد زیرا آنها حرفه‌ای بوده و تمرکزمان در بازی روی مستطیل سبز قرار دارد. این مسائل به بخش مدیریتی مربوط بوده و مهم این است تیم در زمان بازی از همه نظر آماده باشد."

روزنامه الوطن همچنین در ادامه این مطلب به این مسئله اشاره کرده است که بازیکنان تیم استقلال به علت برخی تدابیر امنیتی چند ساعت در فرودگاه ریاض معطل شدند که این مسئله به علت تعداد بالای همراهان استقلال بود. تعداد این نفرات بیش از 80 نفر بوده است.

در بخش پایانی این مطلب هم آمده است: باشگاه الهلال عربستان در پی اظهارات امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص معطل کردن چند ساعته نفرات این تیم در فرودگاه ایران، نامه‌ای خطاب به AFC نوشته و به این تهدیدات واکنش نشان داده است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد