گوناگون

۴ هزار میلیارد تومان معوقه تسهیلات مسکن مهر

پارسینه: مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن میزان معوقات تسهیلات مسکن مهر را ۴ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

ذبیح‌الله نعمتی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه میزان تسهیلات به پروژه‌های طرح مسکن مهر پرداخت شده است، افزود:‌ آنچه که برای ما مهم است پولی است که توسط بانک مسکن در این زمینه پرداخت شده که تاکنون 47 هزار میلیارد تومان قرارداد امضا شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح مهر تاکنون 38 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات توسط بانک مسکن برای پروژه‌های طرح مذکور پرداخت شده است.

وی با بیان این‌که مردم در حال پرداخت اقساط هستند و مشکلی در این زمینه نداریم، خاطرنشان کرد: البته به‌طور طبیعی مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و هرچند اکثر متقاضیان اقساط خود را پرداخت می‌کنند، بعضی از اقساط طبق معمول معوقه می‌شود.

مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن در پاسخ به این پرسش که متقاضان طرح مسکن مهر تاکنون چقدر از تسهیلات را بازپرداخت کرده‌اند، گفت: بهتر است بگوییم که معوقه بانک در طرح مسکن مهر چقدر است، در حال حاضر حدود 4 هزار میلیارد تومان معوقه تسهیلات پرداخت مسکن مهر داریم.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد