گوناگون

انگلیس تحریم بابک زنجانی را لغو کرد

پارسینه: در بیانیه وزارت خزانه‌داری اعلام شده است که دارایی‌های این افراد و سازمان‌ها بر اساس حکم دادگاه کل اتحادیه اروپا رفع توقیف شده‌اند

به گزارش پارسینه، وزارت خزانه‌داری انگلستان با بروزرسانی تحریم‌های مالی علیه کشورمان اعلام کرد که دارایی‌های برخی افراد و سازمان‌ها در این کشور رفع توقیف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه‌داری انگلستان با بروزرسانی تحریم‌های مالی علیه کشورمان اعلام کرد که دارایی‌های برخی افراد و سازمان‌ها از جمله بابک زنجانی، دانشگاه شریف، شرکت ملی نفتکش ایران و بیمه معلم رفع توقیف شده‌اند.

لیست افراد و سازمان‌‌هایی که دارایی‌های آنها رفع توقیف شده‌اند عبارتند از:

بابک زنجانی
صندوق تجاری سورینت
دانشگاه صنعتی شریف
شرکت ملی نفکش ایران
شرکت بیمه معلم

در بیانیه وزارت خزانه‌داری اعلام شده است که دارایی‌های این افراد و سازمان‌ها بر اساس حکم دادگاه کل اتحادیه اروپا رفع توقیف شده‌اند و از آنجایی که دو ماه از صدور این حکم گذشته و اعتراضی به آن صورت نگرفته است، بنابراین تصمیم دادگاه وارد فاز اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

  • unperson

    جسارتاً عرض میکنم که انگلیس به در می کوبد تا دیوار جواب بدهد !! البته آن کس که به در می کوبد به کشتنِ چراغ آمده !! چراغ را درپَستویِ خانه نهان باید کرد !!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد