گوناگون

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس

پارمیس ، شرکتی با تجربه که درجهت سهولت انجام امور مالی و حسابداری، خدمات اموزشی و نرم افزاری ارائه کرده است. اکنون پارمیس در نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری خود امکانات مدیریت در لحظه توسط رایانه و سرور هایی که اطلاعات در آن نگهداری و ذخیره می‌شود را ایجاد نموده است.

مزایا نرم افزار حسابداری در پارمیس

جریان وجوه نقد، پرداخت های پرسنلی،حساب های مالی، جریان وجوه نقد و گزارشات مالی نمونه ایی از مزایا و قابلیت هایی است که نرم افزار حسابداری پارمیس در اختیار شما قرار میدهد. دسترسی انی شما به وضعیت موجود کسب و کارتان در هرحوزه ایی که فعالیت داشته باشید، قطعا بسیار مورد استفاده شما خواهد بود. درادامه به شرح این مزایا خواهیم پرداخت.

اگر کسب و کار شما در هر زمینه ایی از جمله تولیدی، بازرگانی یا فروشگاهی باشد، میتوانید با بخش های تخصصی و متنوع همان بخش ارتیابط و دسترسی داشته باشید.

بوسیله پارمیس ، بدون نیاز به وجود فردی متخصص در کنار خود امکان مدیریت و نظارت کامل کارهای حسابداری خود را داشته باشید. قابل ذکر است که پارمیس برای اموزش و کاربری شما با نرم افزار های موجود خود، نسخه رایگان و دمو را در نظر گرفته است تا به اسانی کارکردن با نرم افزار را فقط با دیدن این ویدو فراگرفته و ردرصورت بروز مشکل بتوانید ان را حل نمایید.

درادامه درمورد، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبارداری و نرم افزار حسابداری مطالعه خواهیم داشت. سپاس از همراهی شما با پارمیس.

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد در پارمیس

یکی از نرم افزار های کنترل منابع انسانی و مدیریت شرکت شما، نرم افزار حقوق و دستمزد میباشد. این نرم افزار جهت مدیریت حقوق و دستمزد و محاسبه ان برای نیروهای مجموعه یا کسب و کارتان استفاده میشود.

این نرم افزار حقوق و دستمزد ، به طور کامل و به نحوی دقیق حقوق و دستمزد کارکنان مجموعه تان را حساب میکند. تمامی امور مدیریتی درباره حقوق و دستمزد به شکلی خودکار انجام میشود. به این شکل که داده هایی درمورد نیروهای شرکت در یک پایگاه اطلاعاتی نگهداری میشود و در صورتی که نیاز شد، به انجام این کار کمک خواهد کرد.

در اینجا به قسمتی از ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد مثل: مدیریت تعداد ساعات کارکرد، محاسبه مالیات، مدیریت تعداد مرخصی ها، محاسبه حقوق پایه و پرداخت حقوق پایه اشاره کردیم.

بوسیله نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، تولید گزارشات متنوعی مثل: گزارش حضور و غیاب، گزارش مالیات و غیره را برای شرکت خود ممکن سازید. همچنین با استفاده از این نرم افزار حقوق و دستمزد به صورتی دقیق امکان محاسبه دستمزد نیروهای خود را داشته باشید. شما میتوانید زمانی مناسب تعیین کنید با میل و انتخاب خود تا به صورت خودکار و اتوماتیک همه پرداخت های خود را انجام دهید.

حقوق وپاداش کارمندان و کارکنان خود را در اواخر هرماه بوسیله کمک نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس مدیریت و اداره کنید.

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس

مزیت نرم افزار انبارداری پارمیس

معمولا نرم افزار انبارداری برای کنترل، نظارت یا مدیریت بر انبار و بررسی موجودی کالاها در هر انباری قابل استفاده میباشد.

مدیریت به صورتی دقیق در موجودی کالاها ، قیمت های خرید و فروش، میزان فروش، میزان تحویل، میزان خرید و دیگر موردهایی که ارتباط را در یافت و مدیریت نمایید.

میزان تحویل، موجودی کالا، قیمت های خرید و فروش، میزان خرید ومدیریت موارد مربوطه دیگر به­صورت دقیق با کمک نرم افزار انبارداری به راحتی قابل انجام خواهد بود.

نکته ای درمورد این نرم افزار انبارداری انبار وجود دارد، قابل توجه است که شما میتوانید دسترسی فول تایم به ان داشته باشید حتی در مواردی که اینترنت ندارید و افلاین هستید. این به ان معنی است که شما در هر زمان و مکانی بدون داشتن شبکه های اینترنتی و بدون داشتن محدودیت جغرافیایی امکان نظارت برا انبار ومدیریت ان را دارید.

پارمیس درنرم افزار انبارداری خود برای استفاده کاربردی و مفید تر شما مواردی در نظر گرفته است مانند: اطلاع از موجودی کالاها، هشدار برای پیشگیری ازفاسد شدن موارد فاسد شدنی، تعداد کالاها و تولید اسناد حسابداری به شکلی اتوماتیک مثل بارکد محصولات، مکان استقرار انبار، شماره سریال کالاها و غیره باهدف رضایت مشتریان و کاهش خدمات بعد از فروش در کسب و کارشما خواهد بود.

در این بخش به قسمتی از قابلیت های نرم افزار انبارداریداری پارمیس اشاره داریم مانند: مراحل تعریف کالا، رهگیری کالا در انبار و غیره که در ادامه کامل به ان پرداخته شده سات. همه این مورد ها به منظور پردازش و مدیریت اسان انبار برای شرکت و کسب و کار شما میباشند.

قابلیت و ویژگی این سه نرم افزار پارمیس را به شکلی کامل در ادامه برایتان توصیف کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی نرم افزار حسابداری درپارمیس

  • ردیابی تراکنش های مالی: ویژگی ثبت و ردیابی تمامی تراکنش های مالی شرکت را ایجاد میکند، که این ویژگی ها شامل فاکتور های خرید، هزینه ها و درامد ها،فاکتور های فروش، پرداخت حقوق با نرم افزار حقوق و دستمزد وواریز و برداشت های بانکی است.
  • اتصال به نرم افزار های دیگر: مزیت و قابلیت اتصال نرم افزار حسابداری به نرم افزار های دیگر ازجمله: نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبارداری داری و دیگر نرم افزار های قابل ارتباط را دارد.
  • سهولت استفاده: این نرم افزار را پارمیس برای استفاده کنندگان خود به صورت ساده و کاملا کاربردی برنامه ریزی کرده است، قابل ذکر است که این برنامه مالی با داشتن رابط های کاربری مناسب باعث شده است برای کاربران خود قابل فهم و ساده باشد.
  • مدیریت حساب های بانکی: دراین نرم افزارحسابداری امکاناتی مثل متصل شدن به حساب های بانکی شرکت و مدیریت آنها را به صورت اتومااتیک برای کاربران فراهم است.
  • گزارشگیری: شما با استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس میتوانید، به شکلی دقیق گزارش های مالی مورد نیاز خود رابه سرعت تهیه کنید. این گزارش ها از جمله: ترازنامه، گزارش های مالیاتی، صورت سود و زیان، صورت های مالی و دیگر گزارش های قابل ارتباط با حسابداری میباشد.

از قابلیت های دیگری در ان میتوانیم به سامانه پیام کوتاه، ماژول تماس، بارکدخوان و فیلد های کاربردی اصناف و سامانه مودیان و غیره اشاره نمود.

جمع بندی

ما در این مقاله به خدمات شرکت پارمیس پرداختیم و مواردی را به شما شرح دادیم که برای اسان تر انجام دادن امور مالی در زمینه نرم افزار های امور مالی مانند نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار حسابداری و نرم افزار انبارداری است. با جست و جوی بیشتر در پارمیس به خدمات و اموزش ها و محصولات متنوع ان دسترسی داشته باشید.

جهت خرید و دریافت نمایندگی نرم افزار های حسابداری و مالی پارمیس می‌توانید با شماره تماس 02187758 تماس و یا به سایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد