گوناگون

پژوهش های دانش بنیان در شرکت تاسیسات دریایی کلید خورد

پژوهش های دانش بنیان در شرکت تاسیسات دریایی کلید خورد

شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در نخستین روز نمایشگاه بین المللی نفت، با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و در حاشیه نخستین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کرد.

دکترحسین شیوا، مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، در جریان امضای این تفاهم نامه ها تاکید کرد که صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت های بومی، حضوری فعال تر در پروژه های برون مرزی خواهیم داشت.

دکتر شیوا از تشکیل کمیته راهبردی پژوهش و فناوری این شرکت خبر داد و تاکید کرد این کمیته با همراهی دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه شریف و امیرکبیر، استفاده از تکنولوژی های جدید و بومی و جذب نیروهای مستعد را آغاز خواهد کرد.

2

وی افزود: “جهش تولید که از اهداف کلان کشور به شمار می آید، باتکیه بر توان نیروی انسانی و زیرساخت های کارآمد شرکت هایی همچون شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران تحقق خواهد یافت و اکنون باید با بومی سازی دانش و فناوری های جهانی، نقش تاثیرگذار خود را ایفا نماییم”

دکتر عامری، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دکتر حداد پور، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، به نمایندگی از این دانشگاه ها، تفاهم نامه های مزبور را با شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی امضا کردند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار