گوناگون

تأثیر چشمگیر بازار کریپتو بر انتخابات آمریکا

 تأثیر چشمگیر بازار کریپتو بر انتخابات آمریکا

تعداد قابل توجهی از دارندگان ارزهای دیجیتال در آمریکا به موضع نامزدهای ریاست‌جمهوری درباره صنعت کریپتو توجه می‌کنند؛ اتفاقی که می‌تواند تأثیر زیادی بر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده داشته باشد.

به گزارش اکوایران، ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین احتمالا در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری ایالات متحده نقش خواهند داشت زیرا تعداد فزاینده‌ای از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در آمریکا نگران رویکرد نامزدها درباره این صنعت هستند.

به نوشته کوین تلگراف، گزارش اخیر صرافی ارزهای دیجیتال Gemini که شامل نتایج نظرسنجی این صرافی بود، نشان می‌دهد 73 درصد از دارندگان کنونی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده قصد دارند موضع نامزدها در مورد مقررات ارزهای دیجیتال را هنگام رأی‌گیری در نظر بگیرند. همچنین 37 درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که موضع یک نامزد درباره ارزهای دیجیتال تأثیر قابل‌توجهی بر رأی آن‌ها خواهد داشت.

همچنین نگرانی‌های مربوط به عدم قطعیت‌های نظارتی به عنوان یک مانع اصلی برای بسیاری از آمریکایی‌ها که علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال هستند، افزایش یافته است. 38 درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که نگرانی‌های نظارتی مانعی برای ورود آن‌ها به بازار ارزهای دیجیتال است، در حالیکه این عدد در سال 2022 میلادی، 28 درصد بود.

با وجود این نگرانی‌ها، میزان مالکیت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به‌طور جزئی افزایش یافته و اکنون 21 درصد از پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی، دارای ارزهای دیجیتال هستند که نسبت به 20 درصد در سال 2022، با افزایش همراه شده است. همچنین مالکیت پیشین ارزهای دیجیتال از 5 درصد در سال 2022 به 14 درصد در سال 2024 افزایش یافته است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (20 شهریور) از 56 هزار و 415 دلار تا 57 هزار و 405 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 21:45 به وقت ایران، 57 هزار و 345 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از 800 دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 31/28 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، 1 درصد کاهش داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 323 دلار تا 2 هزار و 369 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 21:45 به وقت ایران، 2 هزار 354 دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 13/25 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود 4 درصد کاهش یافته است.

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد