گوناگون

توضیحات یحیی سریع درباره حمله موشکی یمن به تل‌آویو

توضیحات یحیی سریع درباره حمله موشکی یمن به تل‌آویو

سخنگوی نیروهای مسلح اعلام کرد حمله موشکی صبح امروز یمن به تل‌آویو به وسیله موشک های مافوق صوت و طی ۱۱ و نیم دقیقه انجام گرفته است.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایمنا، یحیی سریع در پی حمله موشکی امروز یمن به بخش‌های مرکزی سرزمین‌های اشغالی جدیدترین بیانیه نیروهای مسلح یمن را قرائت کرد. وی اعلام کرد: نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال یک عملیات نظامی انجام دادند که در آن یک هدف نظامی دشمن اسرائیلی در منطقه یافا در فلسطین اشغالی مورد هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این عملیات با موشک بالستیک جدید مافوق صوت انجام شد که به یاری خداوند موفق شد به هدف خود برسد، در حالی که پدافند دشمن موفق به رهگیری و مقابله با آن نشد و طی ۱۱ دقیقه و نیم مسافت ۲۰۴۰ کیلومتری را طی کرد که در نتیجه آن ترس و وحشت زیادی در میان شهرک نشینان ایجاد شد و برای اولین بار در تاریخ دشمنان اسرائیلی، بیش از دو میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه‌ها رفتند.

سریع تصریح کرد: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و نقطه اوج تلاش قهرمانان نیروی موشکی بود که در توسعه فناوری موشکی تلاش فراوانی کردند تا به الزامات و چالش‌های نبرد با دشمن صهیونیستی پاسخ دهند که در رسیدن به اهداف خود و دور زدن تمامی موانع و سامانه‌های رهگیری در خشکی و دریا اعم از آمریکایی، اسرائیلی و غیره موفق شدند.

وی تاکید کرد: موانع جغرافیایی، تهاجمات آمریکا و انگلیس و سیستم‌های نظارتی، جاسوسی و واکنش آنها، مانع از انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود در پیروزی ملت فلسطین نخواهد شد. دشمن اسرائیلی باید منتظر حملات و عملیات بیشتری در راستای پاسخ به تجاوز جنایت‌کارانه خود به شهر حدیده و ادامه عملیات حمایتی از مردم مظلوم فلسطین، در آستانه اولین سالگرد عملیات مبارک هفتم اکتبر باشد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد