گوناگون

معرفی بهترین اکستنشن مژه در تهران

معرفی بهترین اکستنشن مژه در تهران

در این مقاله، بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران را معرفی خواهیم کرد که نه تنها در کیفیت خدمات برتر هستند، بلکه از مواد با کیفیت و استاندارد های بهداشتی بالا نیز بهره می ‌برند.

پارسینه: اکستنشن مژه یکی از محبوب ‌ترین تکنیک‌ های زیبایی در تهران و جهان است که به چشم‌ ها جلوه ‌ای زیبا و جذاب می‌ بخشد. برای افرادی که می ‌خواهند بدون استفاده از ریمل و دیگر محصولات آرایشی، طول و حجم مژه‌ های خود را افزایش دهند، اکستنشن مژه و یا لیفت مژه گزینه ‌هایی عالی محسوب می‌شود.البته باید به این نکته توجه کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن مژه ها حتما باید اقدامات لازم جهت مراقبت بعد از اکستنشن مژه را انجام داد. با توجه به گستردگی سالن‌ های زیبایی و متخصصان اکستنشن مژه در تهران، انتخاب مرکز تخصصی اکستنشن مژه برای انجام این خدمات می‌تواند چالش ‌برانگیز باشد. در این مقاله، بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران را معرفی خواهیم کرد که نه تنها در کیفیت خدمات برتر هستند، بلکه از مواد با کیفیت و استاندارد های بهداشتی بالا نیز بهره می ‌برند. این مراکز با استفاده از تکنیک‌ های پیشرفته و تیم‌ های متخصص، تجربه‌ای منحصر به فرد و رضایت‌ بخش را برای مشتریان خود فراهم می ‌کنند.

مراکز اکستنشن مژه در تهران

در تهران، تعداد زیادی سالن زیبایی و مراکز تخصصی وجود دارند که خدمات اکستنشن مژه ارائه می ‌دهند. انتخاب بهترین اکستنشن مژه به عواملی مانند مهارت و تجربه متخصصان، کیفیت مواد مورد استفاده، قیمت، و محیط سالن بستگی دارد. در زیر چند مورد از بهترین مراکز اکستنشن مژه در شمال تهران معرفی شده‌اند:

1. سالن زیبایی لادن شمس

سالن زیبایی لادن شمس به خاطر استفاده از مواد با کیفیت و رعایت بهداشت شناخته شده است. متخصصان حرفه ‌ای با تجربه در این مرکز، اکستنشن‌ های طبیعی و متناسب با فرم چشم مشتریان ارائه می‌ دهند. این سالن زیبایی یکی از بهترین خدمات مژه در فرمانیه به حساب می آید. با مراجعه به این مرکز بهترین اکستنشن مژه در شمال تهران را می توانید تجربه کنید.

آدرس: تهران، فرمانیه (شهید لواسانی)، بعد از باغ سفارت ایتالیا، خیابان پور ظهیر، کوچه شب بو، پلک ۵

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۷۴۰۱۲

Screenshot 2024-09-09 091335

Screenshot 2024-09-09 091351

2. مرکز اکستنشن مژه و ابرو فریماه

آدرس: نیاوران ٬ سه راه اقدسیه ٬ تنگستان چهارم ٬ مجتمع تجاری حیات سبز ٬ بلوک B ٬ طبقه ۴ ٬ واحد ۴۱۴

تلفن: 09199666772

Screenshot 2024-09-09 091405

3. کاشت مژه و لیفت ابرو فرناز

آدرس: سعادت آباد ، سرو غربی ،چهار راه سرو

تلفن: 09128188354

Screenshot 2024-09-09 091422

4. آکادمی و سالن زیبایی دل آرای

آدرس: تهران، شهرک نفت (البرز) (شهرک نفت) - مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر طبقه ۹ واحد ۹۱۱

تلفن: 02140220718

5. مرکز تخصصی اکستنشن مژه رومینا

آدرس: شریعتی، روبروی دولت (۲ دقیقه از مترو قلهک)

تلفن: 09039827997

Screenshot 2024-09-09 091434

 

6. سالن زیبایی میگل

آدرس: قلندری شمالی ٬ بعد از چهار راه میرزاپور ٬ سمت راست ٬ پلاک ۷ ٬ واحد ۲

تلفن: 09032570909

7. مرکز تخصصی اکستنشن مژه نلین

آدرس: خیابان دولت ٬ کوچه عفیف مصمم ٬ اولین ساختمان سمت چپ ٬ ساختمان سرو دولت ٬ طبقه هشت

تلفن: 09198299284

Screenshot 2024-09-09 091447

8. اکستنشن مژه تخصصی آنیِل

آدرس: جنت آباد شمالی ٬ نبش بهارستان ۱۵ ٬ ساختمان ۳۱۲ ٬ واحد ۸ ٬ طبقه ۳

تلفن: 09961901302

Screenshot 2024-09-09 091502

 

انواع اکستنشن مژه

1. اکستنشن کلاسیک

 در این نوع اکستنشن، یک مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی چسبانده می‌ شود، مژه ‌های کلاسیک معمولاً ضخامت کمتر و طول طبیعی‌ تری دارند.

2. اکستنشن والیوم

این نوع اکستنشن برای افرادی که می ‌خواهند مژه‌ های پر پشت ‌تری داشته باشند، مناسب است. مژه‌ ها به صورت دسته‌ ای به شکل بادبزن یا V شکل روی مژه‌ های طبیعی چسبانده می‌ شوند.

3. اکستنشن مگا والیوم

این نوع اکستنشن برای افرادی مناسب است که به دنبال پر پشت ‌ترین و دراماتیک‌ ترین ظاهر ممکن هستند. در این روش تعداد بیشتری از مژه‌ های نازک به یک مژه طبیعی چسبانده می‌ شود.

4. اکستنشن گربه ای

مژه‌ ها به صورت تدریجی از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه خارجی طولانی‌ تر می‌ شوند، که باعث ایجاد اثر چشمان گربه‌ای می‌شود.

5. اکستنشن عروسکی

مژه ‌ها در مرکز چشم بلندتر هستند، که به چشم‌ ها ظاهری گردتر و بازتر می ‌دهد. مژه‌ ها در وسط چشم بلندتر هستند و ظاهر چشم‌ ها را به شکل عروسک در می ‌آورند.

6. اکستنشن رنگی

برای ایجاد جلوه ‌های خاص و متنوع، از مژه ‌های رنگی استفاده می ‌شود. این نوع اکستنشن بیشتر جنبه تزئینی و هنری دارد.

 

سخن پایانی

در پایان، اکستنشن مژه به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌های زیبایی برای افزایش طول و حجم مژه‌ها، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به زیبایی در تهران پیدا کند. انتخاب یک مرکز تخصصی و مطمئن برای انجام این خدمات از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا کیفیت و تجربه متخصصان تأثیر مستقیم بر نتیجه نهایی دارد. مراکز معرفی‌شده در این مقاله، با بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته و مواد باکیفیت، تجربه‌ای منحصر به فرد و رضایت‌بخش را برای مشتریان فراهم می‌کنند. اگر به دنبال تغییر و افزایش جذابیت چشمان خود هستید، انتخاب یکی از این مراکز تخصصی می‌تواند اولین گام برای دستیابی به زیبایی دلخواهتان باشد. جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت اکستنشن مژه در شمال تهران ، با مراجعه به این مراکز اطمینان حاصل کنید که تجربه‌ای خوشایند و نتیجه‌ای بی‌نقص به دست خواهید آورد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد