گوناگون

مردم اسپانيا از سال ۲۰۱۵ ميلادي ماليات كمتري مي دهند

پارسینه: ماريانو راخوي نخست وزير اسپانيا اعلام كرد كه در سال جاري، كاهش ماليات ها را تصويب مي كند اما زمان اجراي آن در سال ۲۰۱۵ ميلادي خواهد بود.

ایرنا: راخوي در مصاحبه اي تلويزيوني همچنين اطمينان داد كه شمار بيكاران اين كشور در پايان دولتش در سال ۲۰۱۵ ميلادي كمتر از بيكاراني‌ مي شود كه خوسه لوييس رودريگز زاپاته رو نخست وزير قبلي‌ اسپانيا در پايان دولت خود با آن مواجه بود.

راخوي در پاسخ به اين پرسش كه آيا ماليات بر درآمد شخصي كاهش مي يابد، گفت: دولت حزب مردمي، امسال كاهش ماليات‌ها را تصويب مي كند اما اين كاهش‌ها در سال آينده عملي‌ مي‌شوند.

حزب حاكم مردمي كه براي كاهش كسري بودجه بزرگ دولتي دست به اعمال اقدامات رياضتي شديد زد، با وجود وعده‌هاي انتخاباتي راخوي، ماليات‌ها را افزايش داد.

نخست‌وزير اسپانيا كه از دو سال پيش و پس از پيروزي با اكثريت مطلق، زمام قدرت را در دست دارد، ابراز اطمينان كرد كه تا پايان دولتش در سال ۲۰۱۵ ميلادي موفق مي شود نيم ميليون بيكار را از فهرست ۴.۷ ميليون نفري بيكاران اين كشور خارج كند.

راخوي افزود:‌ بدترين موقعيت‌ها و شرايط را پشت سر گذاشتيم؛ از مشكلات مردم اسپانيا مطلع هستم اما به زودي شاهد نتايج كارها و تلاش هاي انجام شده در جامعه اسپانيا خواهيم بود.

وي به جزئيات بيشتري درباره گسترش بيشتر اصلاحات كاري كه چندماه پس از رسيدن به قدرت تصويب كرده بود، اشاره‌اي نكرد اما گفت كه مهمترين برنامه اصلاحي وي در سال جاري، اصلاحات مالياتي است.
نخست‌وزير اسپانيا تاكيد كرد: دولت تلاش زيادي كرده است تا كشور را از هرج و مرج اقتصادي و وضعيت ورشكستگي خارج كند.
وي با بيان اينكه سال ۲۰۱۴ ميلادي، سال برگشت به رشد اقتصادي و ايجاد كار براي اين كشور است، گفت:‌ سال آينده مردم اسپانيا شاهد تقويت اقتصاد و كاهش ماليات‌ها خواهند بود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد