گوناگون

جمعیت هلال احمر به دنبال کاهش تلفات ترافیکی است

پارسینه: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اظهارداشت: طبق استراتژی ۲۰۲۰ نجات جان انسان ها و تغییر ذهنیت ها وظیفه جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر است.

به گزارش پارسینه، دکتر وحید قبادی دانا در کمپین ملی جلوگیری از تصادفات، گفت: با اجرای این طرح سعی داریم با تغییر رفتار در شهروندان در کاهش تصادفات که دومین عامل مرگ و میر پس از بیماری های قلبی و عروقی است، تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: باید سعی کنیم با تغییر رفتار شهروندان مستلزم ایجاد فضایی سالم در جامعه شویم و این آموزش ها باید از غنچه ها و مدارس آغاز شود.

قبادی دانا با انتقاد از میزان بالای تصادفات جاده ای و مرگ و میر ناشی از این تصادفات، بیان کرد: زیبنده کشور نیست که تعداد تلفات جاده ای بعد از جنگ به میزان تعداد شهدای دوران دفاع مقدس باشد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به راهکارهای کاهش تصادفات جاده ای اظهار کرد: ۴۰ درصد سوانح رانندگی ناشی از واژگونی خودرو است که با بستن کمربند، تعیین مسیر مناسب و بررسی وسیله نقلیه قبل از سفر می تواند کاهش یابد.

قبادی دانا از آموزش همسالان به عنوان روش آموزشی سازمان جوانان هلال احمر یاد کرد و در این باره گفت: توجه به مسائل ترافیکی برای پیشگیری از تصادفات از وظایف اصلی سازمان جوانان هلال احمر است و در سازمان جوانان هلال احمر با آموزش همسالان می توان به بهترین شکل ممکن در ارائه آموزش ها مثمر ثمر بود؛ چرا که جوانان هلال احمر و سایر جوانان و کودکان در ارائه آموزش ها می توانند نقش مهمی در پیشگیری در حوادث ایفا کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک جوانان هلال احمر در عید نوروز بتوان به بهترین شکل ممکن در کاهش تصادفات و عمل به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر به حداقل رساندن تصادفات و سوانح نوروزی جامه عمل پوشانید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد