گوناگون

مرکز بیماریهای خاص شاهرود راه اندازی خواهد شد

پارسینه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از راه اندازی و شروع به کار مرکز بیماری های خاص که تحت نظارت این مرکز فعالیت خواهد کرد در اوایل سال آینده خبر داد.

به گزارش پارسینه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، احمد دزیانیان ضمن اشاره به راه اندازی و شروع به کار مرکز بیماری های خاص تحت نظارت این مرکز در اوایل سال ۹۴ گفت: این پروژه از محل اعتبار طرح های عمرانی تامین بودجه شده و کار ساخت و تجهیز آن تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با یادآوری این مطلب که برای نخستین بار ۱۷رشته دکتری تخصصی و چند رشته کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه اضافه شده افزود: این واحد در بین دانشگاه های آزاد استان از مزیت دو شرکت دانش بنیان برخوردار بوده که ضرورت ایجاد ۳۶ رشته دیگر در این دانشگاه را به خوبی نشان می دهد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد شاهرود میزبانی دو شهید گمنام را نقطه عطفی از نظر فرهنگی در این دانشگاه خواند و خاطر نشان کرد: تجاری سازی و تبدیل دانش به فناوری به ثروت از اهداف مهم این دانشگاه است.

دزیانیان در خاتمه با اشاره به کسب رتبه نخست واحد شاهرود در میان دانشگاه های آزاد استان سمنان در جذب ۷۰ درصد بودجه پژوهشی تصریح کرد: اعضای هیئت علمی این واحد ۲۴۵ مقاله ژورنالی و کنفرانسی منتشر و ارائه کرده اند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد