گوناگون

شبکه های اجتماعی شناسنامه دار می شوند

پارسینه: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شبکه های اجتماعی و گروه های فعال فضای مجازی پس از گذشت زمان و اقدامات لازم شناسنامه دار می شوند.

سید کرامت الله کریمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز ( ۵ مرداد) در نخستین نشست هم اندیشی با مدیران شبکه های اجتماعی استان، هدف از تشکیل این نشست را آشنایی با مدیران شبکه های اجتماعی و تلاش در راستای شناسنامه دار کردن و تأمین امنیت آنان دانست .

وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در توسعه سیاسی و اجتماعی جامعه دارند، به نقاط قوت و ضعف فضای مجازی اشاره کرد و گفت: گردش سریع اطلاعات در جامعه، رسیدن اطلاعات مطلوب در سریع ترین زمان ممکن و افزایش اعتماد و اعتمادسازی میان کاربران و اعضای شبکه ها از نقاط قوت شبکه های اجتماعی هستند .

کریمی، افزود: با این حال شبکه های اجتماعی باید به معایبی نظیر خدشه دار شدن حریم خصوصی، فرو ریختن حریم ها و شیشه ای شدن جامعه، ارزش زدایی و ... با ظرافت خاصی عمل کنند و توجه بیشتری داشته باشند .

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: برخی از مدیران شبکه های اجتماعی خود را فارغ از هر گونه نظارت و امنیتی می دانند و در این مسیر می بایست نظارتی بر عملکرد آنان وجود داشته باشد .

وی با بیان اینکه نشست با مدیران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به صورت دوره ای و منظم برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ریزی دقیقی جهت رصد فعالیت فضای مجازی در راستای اثرگذاری هر چه بیشتر این فضا در توسعه جامعه صورت می گیرد .

کریمی، در این نشست به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و تاکید کرد: شبکه های مجازی می توانند در استقبال پرشور از مقام عالی دولت در این سفر، جلب مشارکت مردم، افزایش انسجام و هم افزایی مردم نقش پررنگ و مثبتی ایفا کنند .

شایان ذکر است در نخستین نشست هم اندیشی مدیران شبکه های اجتماعی و مجازی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعدادی از مدیران شبکه مجازی به چگونگی سیر تحول فضای مجازی در استان، باید و نبایدهای فضای مجازی، نقش فضای مجازی در استقبال از رئیس جمهوری و همچنین ارایه پیشنهاد و انتقاد در راستای بهبود وضعیت شبکه های مجازی پرداختند .

مدیران شبکه های مجازی ندای فرهنگیان، پایگاه خبری صدای جنوب، همکاران وزارت کشوری استان، پایگاه خبری صبح خرد و پایگاه جمانیوز و فضای مجازی کهگیلویه از حاضران در نشست هم اندیشی مدیران شبکه های اجتماعی و مجازی بودند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اره همه حتما میدون برای گرفتن شناسنامه ثبت نام میکنن!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد