گوناگون

ترافیک سنگین در محور چالوس

پارسینه: رئیس پلیس‌راه استان البرز از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و بارش پراکنده برف در محدوده تونل کندوان خبر داد.

سرهنگ رضا اکبری با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده سه‌راهی مرزن‌آباد سنگین است.

وی در ادامه با اشاره به ترافیک آزادراه کرج گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه مسافربری شهید کلانتری تا میدان امام حسین (ع) نیمه سنگین است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز ترافیک در دیگر محورهای استان را عادی اعلام کرد و گفت: تردد در دیگر محورهای استان به‌صورت روان در جریان است.

سرهنگ اکبری با اشاره به وضعیت جوی و بارش برف در محورهای کوهستانی استان، از رانندگان خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز به بارش پراکنده برف در محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: در محدوده تونل کندوان بارش پراکنده برف را شاهد هستیم به همین دلیل از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی کرج - چالوس رادارند می خواهیم زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد