گوناگون

قتل پسرنوجوان به خاطر متلک پرانی به یک دختر!

پارسینه: پسر نوجوان که دوستش را به خاطر متلک پرانی به خواهرش کشته بود در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

به گزارش رکنا: اوایل پاییز سال ۹۵ پسر ۱۷ ساله‌ای به نام محسن در یکی از خیابان‌های شوش مورد حمله پسر نوجوانی را قرار گرفت و محسن که از ناحیه شکم زخمی شده بود و در دریای خون می‌غلتید به بیمارستان منتقل شد، اما این نوجوان به خاطر شدت جراحت و خون ریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در گام نخست دریافت که محسن از سوی دوست ۱۷ ساله اش به نام آرین مورد حمله قرار گرفته است.

شواهد نشان می‌داد آرین پس از این جنایت با موتور از محل گریخته است.

خواهر آرین که به شدت گریه می‌کرد به ماموران گفت: من از مدرسه به خانه برگشتم و در بین راه محسن که دوست برادرم بود به من متلک اندخت. من از این ماجرا ناراحت شده بودم، به محض اینکه به خانه آمدم ماجرا را به برادرم گفتم. همان موقع آرین که عصبانی شده بود کارد آشپزخانه را به دست گرفت و از خانه بیرون رفت، من که وحشت کرده بودم او را دنبال کردم تا مانع او شوم، ولی برادرم به محض خارج شدن از در خانه با محسن روبه‌رو شد و یک ضربه چاقو به شکم او زدم. برادرم سپس سوار موتور شد و فرار کرد.

به دنبال اظهارات این دختر برادرش ساعتی بعد ردیابی و بازداشت شد.

آرین پس از دستگیری به قتل اعتراف و براز پشیمانی کرد. قرار بود آرین دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود، اما این نشست به خاطر غیبت وکیل متهم به روز‌های آینده موکول شد.

گفتنی است، اولیای دم برای پسرنوجوان حکم قصاص خواسته اند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد