گوناگون

بازداشت زوج سارق لوازم داخلی خودرو سر بزنگاه

پارسینه: کلانتر 167 دولت‌آباد از دستگیری یک زوج سارق در بزرگراه «آزادگان» خبر داد.

اردشیر نادری از دستگیری یک زوج سارق در بزرگراه «آزادگان» خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام سرقت لوازم داخلی خودرو شناسایی شده و در تعقیب و گریزی چند دقیقه‌ای بازداشت شدند.

رئیس کلانتری 167 دولت‌آباد اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده بزرگراه «آزادگان» بودند که حرکات زن و مردی که در حال وارسی یک خودرو سواری در این محدوده بودند، توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدند.

این مقام انتظامی افزود: با نزدیک شدن مأموران مشخص شد که این زن و مرد در حال سرقت لوازم داخلی یک خودروی سواری که کناری پارک شده بود، هستند، متهمان به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند.

وی عنوان کرد: با فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، آنها را دستگیر کنند؛ در بازرسی از متهمان یک باطری موتور سیکلت، تعدادی سیم‌چین، تعدادی انبر دست، تیغ موکت بری و دو دستگاه تلفن همراه کشف شده است.

کلانتر 167 دولت‌آباد در پایان تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیسی از متهمان تحت بازجویی‌های انجام شده هر دو اعتراف کردند که زن و شوهر هستند و با همدستی هم اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده می‌کنند.

بر پایه این گزارش، مأموران متهمان را برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد