گوناگون

پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار؛ هلاکتِ تروریست‌هایِ جیش الظلم؛۴ نفر از کارکنان انتظامی و مرزبانی فراجا شهید شدند

پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار؛ هلاکتِ تروریست‌هایِ جیش الظلم؛4 نفر از کارکنان انتظامی و مرزبانی فراجا شهید شدند

سخنگوی فراجا از پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار، هلاکتِ تروریست‌هایِ جیش الظلم توسط واحدهای مبارزه با تروریسم فراجا و آزادی گروگان‌ها با عملیات واحدِ رهایی گروگان پلیس خبر داد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار "سعید منتظرالمهدی" در خصوص حوادث تروریستی شب گذشته تا امروز که درگیری نیروهای پلیس با عوامل تروریستی ادامه داشت، بیان نمود:

در ساعات پایانی شب گذشته تعدادی از عوامل گروهکِ تروریستی جیش الظلم به اماکن انتظامی و دریابانی که محل خدمت رسانی عمومی به مردم محلی است حمله کرده که با شجاعت و آمادگیِ رزمیِ بالایِ پلیس روبرو شدند. در حادثه‌ تروریستی دریابانیِ چابهار هر سه تروریست خنثی و به هلاکت رسیدند. دو تروریست‌ در اقدامی دیگر به کلانتری ۱۱ چابهار حمله که پس از عدم موفقیت به آپارتمان های مسکونی و مجاور متعرض و اقدام به گروگان‌گیری نمودند که با حضور واحدِ تخصصی ِ رهاییِ گروگان پنج خانواده‌یِ دربند آزاد شدند. واحدهای مبارزه با تروریسم فراجا با وجودِ حضور تیمِ تروریستی در منطقه مسکونی و پُر تراکمِ شهر چابهار، این افراد را در محاصره کامل قرار داده و زمین‌گیر کردند. خوشبختانه در این عملیات که با مشارکت فراجا و سپاه پاسداران انجام شد؛ گروگان‌ها در صحت و سلامت بوده و در این دو حادثه‌ سه تن از پرسنلِ سلحشور پلیس به شهادت رسیدند. همچنین یک نفر از کارکنان مرزبانی فراجا که در واقعه تروریستی شب گذشته راسک به همرزمانشان در سپاه یاری رسانده بود نیز به فیض شهادت نائل آمد.

سخن پایانی با تروریست هایی است که شرم نکرده و به خانواده و مردم عادی تیراندازی می‌کنند؛ بدانند و عبرت بگیرند که خطِ ترور، جنایت و خرابکاری در بین مردم این سرزمین جایی نداشته و با شما تبهکاران هرگز هم رأی نخواهند شد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار