گوناگون

مدیران جهادی ! لطفاً کوتاه بیایید !!!

مدیران جهادی ! لطفاً کوتاه بیایید !!!

حمید رضا اسکندری_ اگر مملکت در شرایطی قرار بگیرد که بنا به مصلحت و اولویت وضرورت مطلق ، نیازمند تامین برق از طریق مشارکت حداکثری مردم و کارمندان دولت در عدم استفاده از اقلام‌ و لوازم برقی باشیم ،چگونه به این جماعت مدیران جهادی این مصلحت سنجی را تفهیم کنیم ؟!!

این سوال را باید پیش از بحران برق مطرح میکردم بلکه گزاره های حاصل از آن ،هسته تصمیم گیری کشور در خصوص تعطیلی ادارات را به این صرافت بیندازد پیش از اتخاذ تصمیم ،در خصوص مدیران خودخوانده جهادی تدبیری بیندیشند.

 در اوج گرمای بی‌سابقه کشور ،مدیرانی با تفکر اصطلاحا جهادی ، برای نشان دادن عمق وفاداری به مسئولیتهای محوله و کارکرد مثلاً جهادی ، از دستورالعملهای دولتی در خصوص تعطیلی واحدها و ادارات متبوع شانه خالی می کنند.

از ترک فعل اینگونه مدیران و حتی مسئله شرعی و اخلاقی تخطی از همکاری با مصالح و اولویتهای کشور که بگذریم ،سوال اساسی این است که در صورت لزوم عزم ملی و مردمی در به ثمر رساندن موضوعاتی که زوایای امنیتی آن را نمی توان بازگو نمود آیا می توان روی کمک این دسته از مدیران جهادی حساب کرد !؟

مدیران عالی کشور در چنین مقاطعی که الزام به مشارکت عمومی در اتخاذ تصمیم رعایت مصرف برق همچون یک مانور ملی ،عیار انسجام و ملیت کشور را نمایش می دهد ، عنایت فرمایند و مدیران جهادی ! تحت امر خود را متقاعد کنند تا حداقل در همین یک قلم کوتاه بیایند ! و تا اصلاح ساختار مدیریت کشور که قطعا در دولت بعد با جدیت دنبال خواهد شد ،عجالتا دست به مدیریت جهادی نزنند و برای نشان دادن کار و تلاش جهادگونه شان ، سازمانها را معطل نمایش‌های غیر ضرور الزام به ماندن در محیط کار ننمایند.

من مدیریت جهادی را به چشم دیده ام آن هم زمانی که در کوران گلوله و ترکش و خمپاره ،جوانانی از همین مملکت برای گردش چرخه اقتصاد ،رفاه و استقلال کشور جان خود را در طبقی از اخلاص می نهادند .  

الان مدیریت جهادی با آدرسی که شما می دهید فرسنگ‌ها با آن نحوه مدیریتی که ما دیدیم و تجربه کردیم فاصله دارد .

مدیران جهادی !  لطفا تا حل کامل بحران برق ، مدیریت جهادی را از دستور کارتان خارج کنید . به منزل بروید و اجازه دهید کارکنان نیز طبق دستورالعملهای دولتی به خانه بروند . بحران برق جدی است و‌نمایش‌های جهادی تان در این شرایط ،جبران ناپذیر خواهد بود .

ارسال نظر

  • شاهین

    تا کی مُسکن؟!
    مصرف ادارات کلا ۸ درصد از برق هست و در عوض، هزینه هنگفت و آسیب جدی به تولید کالا و خدمات زده می‌شه! اگه یه فن‌کوئل توی اداره کار چند نفر رو راه می‌ندازه، میرن تک تک تو خونه روشن می‌کنن، چرا؟ چون می‌خوایم نمایش بدیم که بله ما برق منازل رو قطع نمی‌کنیم! جناب مثلا تحلیل‌گر، خونه بهره‌وری داره یا کارخونه؟! چرا سُرنا رو از سر گشادش می‌زنی؟! صورت مسئله رو پاک نکن و متأسفم که سطح تحلیلت تا این حد پائین و نوک دماغیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار