گوناگون

اطلاعیه رسمی اپیگارا؛ فراخوان به معلولین

اطلاعیه رسمی اپیگارا؛ فراخوان به معلولین

معلولین گرامی می‌توانند آثار، تولیدات و محصولات خود را (هر چه که هست و با هر ماهیتی، هر فعالیت و محصولی که از طریق آن کسب روزی می کنید) به صورت کاملاً رایگان در پلتفرم اپیگارا معرفی و به فروش برسانند.

پارسینه: «گروه اپی ژنتیک اپیگارا» اعلام می‌کند که وبسایت رسمی اپیگارا و فروشگاه آنلاین اپی‌ژنتیک زیر مجموعه آن، فرصتی را برای شما معلولین گرامی فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید آثار، تولیدات و محصولات خود را (هر چه که هست و با هر ماهیتی، هر فعالیت و محصولی که از طریق آن کسب روزی می کنید) به صورت کاملاً رایگان در پلتفرم ما معرفی و به فروش برسانید.

خبر خوش دیگر برای شما معلولین گرامی این است که ما به آن بسنده نکرده و در کنار امکان رایگان فروش اقلام‌تان، ما تمامی امکانات تبلیغاتی خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا آثار، تولیدات و محصولات شما به بهترین شکل ممکن به مخاطبان عرضه شود. این اقدامات اپیگارا با هدف حمایت از توانمندی‌های شما  و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی‌تان صورت می‌گیرد. نکته قابل ذکر این است که برای سایر افراد جامعه که تمایل دارند تولیدات و کسب و کار و محصولات خود را در وبسایت ما معرفی کرده و به فروش برسانند، در کنار این شرایط که هزینه‌ای از کل مبلغ فروش آنها به نفع وبسایت کسر خواهد شد، شرط مهم دیگری که وجود دارد الزام در مرتبط بودن محصولاتشان با مقوله‌ی «اپی‌ژنتیک» است، که البته هر دو این پیش‌شرط‌ها برای افراد معلول حذف گردیده است و افراد معلول، واجد شرایط برای فروش و تبلیغ و معرفی هر نوع محصولی بدون هیچ شرطی هستند و صد در صد فروش آنها به ایشان عودت گردیده و از حق تبلیغات رایگان نیز از طرف «گروه اپی‌ژنتیک اپیگارا» برخوردار خواهند شد. در انتها، اپیگارا از زحمات بنیانگذار خود «دکتر آزاده عباس زاده» که یک شخصیت تأثیرگذار شناخته شده در سطوح بین‌المللی در حوزه «معلولین» است و فردیست که بیش از سیزده سال فعالیت پیگیرانه و رایگان در حوزه افراد معلول و به ویژه افراد سندروم داون ایفا کرده است، قدردانی می‌کند. اپیگارا و اهداف و مسیری که طی کرده است را در وبسایت رسمی ما با مطالعه بخش های «درباره ما» و «فراخوان‌ها» بهتر بشناسید. «««انسان باشیم، شعار لازم نیست»»»

عضویت در اپیگار

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار