گوناگون

جزئیات هولناک خانه وحشت تهران+عکس

جزئیات هولناک خانه وحشت تهران+عکس

مرد شیطان صفت که با کمک خواهرش دختران فراری را به خانه وحشت می کشاند یکی از آن ها را ۳ سال و دیگری را ۸ ماه در کمد حبس کرده بود.

به گزارش پارسینه؛ آذر ماه سال ۱۴۰۰ بود که ۳ دختر مفقود شده ، در خانه مردی در منطقه ۱۱ تهران پیدا شدند ، دو نفر از آنها زنده و جسد یکی از دختر ها به شکل ترسناکی در کیسه نایلونی کشف شد. صاحبخانه مردی به نام سعید است که به روش های مختلف دختران تهرانی را زندانی می کرده.

به محض ورود پلیس ، دو دختر نیمه عریان به صورت حبس شده در کمد و یکی از اتاق ها و یک جسد متعفن که ۴ ماه پیش به قتل رسیده کشف شد. یکی از دختران نجات‌یافته اهل اسلام‌شهر بوده که ۸ ماه پیش قصد خروج از کشور و عزیمت به ترکیه را داشته اما به دام سعید می‌افتد و تمام مدت زندانی می شود.

photo_2024-07-29_12-30-59

دومین دختر اهل تهران‌پارس است اما روایتش هولناک تر ؛ ۳ سال از آخرین باری که نور خورشید را دیده می گذرد و تمام مدت در خانه این مرد شیطان‌‌صفات شکنجه می شده. دو دختری که زنده ماندند درباره دختر به قتل رسیده میگویند او لهجه ای مشهدی داشت، مدت کمی در اینجا زندانی بود و به قتل رسید.

درباره نحوه زندانی شدن، دختران میگویند سعید خود را به عنوان پلیس راه آهن جا زده بود و چون برای شب جایی نداشتیم به خانه این مرد رفتیم به گمان اینکه پلیس است و جای ما امن اما برای همیشه زندانی شدیم. سعید هم به دنبال کسانی بود که از خانه فرار کرده بودند و مدارکی به‌همراه نداشتند.

درباره تعداد دختران، دختری که ۳ سال زندانی بوده میگوید ترس از مرگ باعث می شد نتوانم فرار کنم اما تمام این مدت که اینجا بودم افراد زیادی آمدند اما فرار کردند و فقط ما سه نفر ماندیم، بعد از ۲۵ روز که نفر سوم امد او کشته شده، جسدش ۴ ماه در نایلون در کنار ما نگهداری می شد.

پلیس پس از قربانی ها به سراغ همسایه ها رفت ، یکی از همسایه ها در صحبت با پلیس میگوید: مادر آنها چندین سال قبل فوت کرد، پدرشان هم به دلیل رفتارشان آنها را ترک کرد، سعید و خواهرش آن یکی برادر خود را از خانه به بیرون انداختند. ما شکایت کردیم اما اتفاقی نیافتاد.

او ادامه داد: ۳۰ یا ۴۰ روز پیش بود که دختر جوانی از پنجره خودش را آویزان و به پایین انداخت اما چون دیدیم کسی پیگیر نشد ما هم پیگیر نشدیم. بسیاری معتقدند شاید اگر همسایه ها زودتر ورود میکردند شاید این مرد خیلی سریع‌تر دستگیر میشد.

photo_2024-07-29_12-30-59 (2)

درنهایت پلیس از طریق خواهر سعید ، درست همان روزی که دختران نجات پیدا کردند ، او را درحال برگشت به سمت خانه دستگیر کردند. سعید تمام اتهامات را پس زد و گفت دختران به خواست خود ماندگار شدند و قتل هم کار آنها بوده. اما طبق شواهد کشف شده صحبت های سعید دروغی بیش نبوده.

در جلسات دادگاه ، پلیس همچنین متوجه شد که سعید هفت سال پیش یک دختر دیگر را به همین روش کشته است اما به دلیل اینکه توانسته بود ثابت کند عمدی نبوده آزاد شده بود. پلیس همچنین متوجه شد خواهر سعید در اعتماد سازی و قتل و شکنجه دختران دست داشته.

در آخرین اخباری که از روند دادگاه سعید به گوش میرسد ، او به دلیل شکنجه ، تجاوز و قتل به اعدام و خواهرش به جرم معاونت در قتل به ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

منبع: روزنامه خراسان

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار