گوناگون

حلق آویزشدن دختر ۲۰ ساله با روسری مادرش در تهران

حلق آویزشدن دختر 20 ساله با روسری مادرش در تهران

دختر۲۰ساله با انگیزه‌ای نامعلوم درخانه‌شان در غرب تهران ودر نبود والدینش با روسری مادرش خود را حلق‌‌آویز کرد و به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش پارسینه؛ دختر۲۰ساله با انگیزه‌ای نامعلوم درخانه‌شان در غرب تهران ودر نبود والدینش با روسری مادرش خود را حلق‌‌آویز کرد و به زندگی‌اش پایان داد.

ساعت۱۷عصر هفتم شهریور امسال پلیس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اطلاع داد؛ دختر ۲۰ ساله‌ای به‌طور مشکوکی در خانه‌شان در یکی از محله‌های غرب تهران فوت شده است‌. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به طبقه سوم ساختمان مورد نظر رفتند و با جسد حلق‌آویز شده دختری در اتاق خواب خانه رو‌به‌رو شدند.

ساعاتی از مرگ او گذشته بود و روسری به دور گردنش گره خورده بود. ماموران ابتدا به تحقیق از والدین او پرداختند که پدر خانواده در اظهاراتش گفت: دخترم تنها فرزندمان بود. من و همسرم برای خرید از خانه بیرون رفته بودیم و او در خانه تنها بود. عصر که بازگشتیم هر چه در زدیم باز نکرد و با کلید در را باز کرده و وارد شدیم. چند مرتبه دخترم را صدا زدیم، اما پاسخی نداد.

خانه به هم ریخته بود‌. وارد اتاق اوکه شدیم جسد حلق‌آویز شده‌اش رایافتیم. همان موقع به اورژانس و پلیس خبر دادیم که آمدند و گفتند او مرده است‌.  در تحقیقات بعدی، ماموران سراغ همسایه‌ها رفتند و به گفت‌و‌گو با آنها پرداختند و معلوم شد صبح صدای مشاجره دختر با والدینش را شنیدند که آنها نمی‌گذاشتند وی از خانه بیرون برود‌. بعداز‌ظهر این زوج بیرون رفتند و ساعاتی بعد که بازگشتند با داد و فریاد کمک خواستند که نزدشان رفته‌اند و متوجه مرگ فرزندشان شدند.

روز پنجشنبه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام نظر کردند که او به قتل نرسیده، بلکه خودکشی کرده است. محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: نامه و دستنوشته‌ای از او در خانه پیدا نشد تا انگیزه‌اش معلوم شود‌.  

 

منبع: مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد