گوناگون

در جست و جوی زن طماع!

پارسینه: یک زن 34 ساله آمریکایی که قصد رمزگشایی گنج 2 میلیون دلاری یک تاجر را داشت، در بیابان‌‌‌های شمال مکزیک گم شد و به حال مرگ افتاد.

پلیس نیومکزیکو می‌گوید: این زن طماع قصد داشت گنج پنهان یک تاجر ناامید از زندگی را در بیابانی در نیومکزیکو بیابد به همین خاطر بدون اطلاع نامزدش خانه خود در تگزاس را ترک کرد و برای یافتن گنج تاجر ثروتمند به تنهایی راهی بیابان شد.


این گنج 2 میلیون دلاری متعلق به تاجر ثروتمندی به نام فِن بود که پزشکان به خاطر بیماری سرطانش تنها 2 سال زندگی را برایش پیش‌بینی کرده بودند.
به همین علت او از زندگی قطع امید کرد و ثروت خود را در بیابانی در منطقه آنکوکانیون نیومکزیکو دفن کرد. این تاجر محکوم به مرگ در یک شعر معماگونه محل گنج پنهان را برای جویندگان گنج مشخص کرده بود تا در صورت رمزگشایی آن را بیابند.


این زن 34 ساله که گمان می‌کرد توانسته این رمز را بخواند تنها راهی بیابان شد، اما به دلیل آب و هوای سرد در شب و کمبود غذا و آب دچار مشکل جسمی شده و کم‌کم از پا افتاد، اما پس از هفته‌‌‌ها جست‌وجو امدادگران با راهنمایی نامزد زن 34 ساله سرانجام توانستند او را که به مرگ نزديك شده بود در بیابان پیدا کنند و نجاتش بدهند.


گفته می‌شود گنج پنهان تاجر از سکه‌‌‌های قدیمی و مقداری زمرد و الماس و یاقوت تشکیل می‌شد.
این تاجر ثروتمند به نام فِن یک فروشنده عتیقه بود که ثروت هنگفتی به دست آورده بود و همه این ثروت را در سال 2011 میلادی بصورت یک گنج در بیابان دفن کرده بود. امدادگران می‌گویند: از روی رد چرخ‌‌‌های اتومبیل زن توانسته‌اند مکان احتمالی او را بیابند و نجاتش دهند.


برای نجات این زن گروهی از امدادگران با سگ‌‌‌های جست‌وجوگر و 3 هلیکوپتر در منطقه گشت‌زنی کرده بودند تا این که موفق شده‌اند.

منبع: جام

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد