گوناگون

ساخت ۲۰ ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان سال

پارسینه: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از افزایش شمار ایستگاه‌ آتش‌نشانی به 120 ایستگاه و ورود 120 دستگاه خودروی جدید آتش‌نشانی خبر داد.

دکتر سیدرضا خوشزاد، با بیان اینکه در حال حاضر در پایتخت 100 ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد، از ساخت هشت ایستگاه جدید در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در شش ماهه اول سال 92 رسما هشت ایستگاهی که در حال حاضر در حال ساخت هستند، افتتاح می‌شود.


وی با بیان اینکه با توجه به بافت جمعیت و گستردگی تهران، تعیین شده است که تا پایان سال 92 تعداد ایستگاه‌ها به 120 توسعه یابد، گفت: در شش ماهه امسال تعداد ایستگاه‌ها به 118 ایستگاه خواهد رسید.


خوشزاد با بیان اینکه جانمایی 12 ایستگاه آتش‌نشانی انجام شده است، گفت: زمین برخی ایستگاه‌ها به پیمانکار تحویل داده شده و تا پایان سال 92 این مهم اجرایی می‌شود.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت با بیان اینکه ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی بر اساس شرایط جمعیتی، ترافیکی، گستره جمعیت، حاشیه‌نشینی و ایجاد شهرک‌های جدید در نظر گرفته می‌شود، در مورد تجهیز این ایستگاه‌ها به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، گفت: تمام تجهیزات این ایستگاه‌ها جدید و به روز است و این وسایل بر اساس مطالعه علمی به ایستگاه‌ها تحویل داده می‌شود.


وی از ورود 120 خودروی جدید تک‌کابین و دوکابین به ناوگان تجهیزاتی آتش‌نشانی خبر داد و گفت: 90 دستگاه دیگر از این خودروهای آتش‌نشانی نیز در حال آماده‌سازی است که به نظر می‌رسد در سه ماهه اول سال 92 به سازمان آتش‌نشانی تحویل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد