گوناگون

اوباما جنگ يك‌طرفه آمريكا عليه سوريه را "اشتباه" خواند

ایسنا نوشت:

رئيس‌جمهوري آمريكا گفت: اينكه گمان كنيد واشنگتن مي‌تواند جنگي يك‌سويه را عليه سوريه به راه بيندازد و آن را حل مشكل در اين كشور بداند، "اشتباه" است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، باراك اوباما، رئيس‌جمهوري آمريكا در مصاحبه‌اي مطبوعاتي در كاخ سفيد گفت: اقدام نظامي يك‌جانبه آمريكا عليه سوريه به عنوان راه‌حل ساده حل بحران در اين كشور، يك اشتباه است.

به گزارش خبرگزاري شينهوا، اوباما با رد مداخله نظامي و به كارگيري حملات هوايي ناتو همانند ليبي در سوريه، به اين نكته اشاره كرد كه در مورد ليبي آمريكا و متحدان اين كشور جامعه بين‌المللي را تجهيز و بسيج كرده و با دست يافتن به حكم شوراي امنيت سازمان ملل با كشورهاي عربي به طور كامل همكاري كردند.

رئيس‌جمهوري آمريكا در ادامه افزود: مي‌دانيم كه مي‌توانيم در يك بازه زماني كوتاه به صورت كاملا اثربخشي به فعاليت بپردازيم.

وي شرايط در سوريه را بسيار "بغرنج و پيچيده" خواند و اعلام كرد كه واشنگتن به فعاليت خود با كشورهاي مهم عربي و شركاي كليدي بين‌المللي براي حل "بحران در سوريه" ادامه خواهد داد.

رئيس‌جمهوري آمريكا همچنين بر اين نكته تاكيد كرد: تصور اينكه تنها راه براي حل مشكل در سوريه استقرار ارتش آمريكا در اين كشور باشد، نه در گذشته و نه در حال اصلا درست نبوده و نيست.

ارسال نظر

  • Cla

    Thanks for taknig the time to post. It's lifted the level of debate

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد