گوناگون

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳


فال روزانه تاروت پنجشنبه 28 تیر 1403

​در ادامه فال روزانه تاروت پنجشنبه 28 تیر 1403 را مشاهده می کنید.

به گزارش پارسینه ؛ یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می‌شد، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم بازی می‌شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت‌ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت. فال روزانه تاروت امروز پنجشنبه 28 تیر 1403 را مشاهده می‌کنید.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت زاهد

فروردینی ماهی جان، بخواهید از زمان تعطیلات خود استفاده کنید. مرخصی گرفتن از کار اشکالی ندارد. روحت به استراحت نیاز دارد، برج حمل. بهتر است به ذهن خود اجازه دهید آن زمان استراحت کند و احساس کند که همه چیز با دنیا خوب است. برو به خودت استراحت بده شما آن را به دست آورده اید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

اردیبهشت ماهی، این ناسالم است که در جایی که هستید بمانید و احساس ناراحتی کنید. اگر این رابطه آن چیزی نیست که شما می خواهید یا نیاز دارید، آن را بگویید. دیگه لازم نیست بهش فکر کنی به قلبت گوش کن. قبلاً به شما گفته شده است که چه چیزی نیاز دارید.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت چهار جام، برعکس

خرداد ماهی عزیز، کنترل احساسات سخت است، به خصوص زمانی که از از دست دادن یک دوستی بسیار ناراحت هستید. گریه کردن. به خود اجازه دهید تا روند سوگواری را طی کنید. با گذشت زمان، احساس بسیار بهتری خواهید داشت. خواهید دید که چیزهای دنیا همان چیزی هستند که باید باشند.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

تیرماهی جان، حالا کی به کی چشم کناری میده؟ شما نسبت به رفتار و رفتار یک فرد مشکوک هستید. شما می توانید فوراً تشخیص دهید که چه زمانی رفتار یک فرد واقعی است. به غریزه خود اعتماد کن، سرطان. آنها نقطه به نقطه هستند.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت ده شمشیر، برعکس

مرداد ماهی، بالاخره گذشته دردناک خاطره ای بیش نیست. شما از درد دل و درد بهبود یافته اید. اکنون می توانید از درس های خود برای کمک به بهبودی دیگران استفاده کنید. شما از تاریک ترین مکانی که تا به حال بوده اید خارج خواهید شد و به جای اینکه اجازه دهید آن شما را ببلعد، شما یک نور هستید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

شهریور ماهی، خیلی گیج کننده شما دو ایده واقعا عالی دارید، اما کدام یک را انتخاب می کنید. تمام سوالات را از خود بپرسید. در مورد هر گزینه فکر کنید و سپس ببینید چه چیزی بیشترین سود را به شما می دهد. شما می توانید این کار را انجام دهید!

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت

مهرماهی عزیز، تو امروز خیلی خوش شانسی موانعی که با آن روبرو بودید اکنون پله ای برای چیزی بزرگتر هستند. شما از این طریق به فردی شگفت انگیز تبدیل شده اید و می توانید حتی در مواقع سختی شادی را در آغوش بگیرید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست، برعکس

آبان ماهی ها، دیروز برای برنده شدن آماده بودی! این روز عالی برای دنبال کردن تمام رویاهایتان است. شما فقط باید یک کار را انجام دهید: وارد عمل شوید. برنامه بازی خود را جمع آوری کنید و دست به کار شوید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ماه

آذر ماهی جان، وقتی مردم سعی می کنند حقیقت را از شما پنهان کنند، افکار ممکن است کمی تیره به نظر برسند. مراقب دوستانی باشید که به نظر می رسد غیرعادی رفتار می کنند یا دروغگو بودن خود را ثابت کرده اند. فقط زمانی اعتماد خود را به او بدهید که احساس کنید به طور کامل به دست آمده است.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

دی ماهی عزیز، شما این یک فرصت طلایی را در اختیار شما قرار داده است. شما به دیگران نیاز ندارید همه درهای دیگر را می توان اکنون بست. آنها صرفاً حواس پرتی سرنوشت شما هستند. شما آنچه را که نیاز دارید دارید و اکنون موفقیت از آن شما خواهد بود.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت مرگ

بهمن ماهی، اینجا پایان خط است. آیا برای مدت طولانی نگه داشته اید؟ شما دیگر نیازی به انجام آن ندارید. بگذارید گذشته به محل استراحت خود برود و به سمت فصل جدیدی از زندگی خود حرکت کنید.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

اسفند ماهی ها، وقتی آنقدر به شخصی نزدیک می شوید، او می تواند اعصاب آخر شما را به هم بزند. این همچنین ممکن است نشانه ای باشد که رابطه شما بسیار نزدیکتر از چیزی است که تصور می کردید. شما در حال رسیدن به سطح جدیدی از صمیمیت هستید. از طریق چالش ها کار کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار