گوناگون

احتمال رونمایی از مسنجر منحصر به فرد گوگل با نام Babble

پارسینه: سرویس پیغام رسانی منحصر به فرد گوگل با نام بابل Babble در آینده ای نه چندان دور رونمایی خواهد شد.این نرم افزار مسنجر با ترکیبی از قابلیت چندین برنامه ارتباطی شرکت گوگل ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورد آی تی ؛ احتمال دارد این نرم افزار مسنجر در Google I/O کار خود را آغاز کند. مشکل پیغام رسانی شرکت گوگل تحت عنوان well documented نامیده میشود که در نرم افزارها یی از Google Talk گرفته تا Google Messenger و Google Voice این مشکل وجود دارد.اختلالات موجود در بین این نرم افزارها موجب نارضایتی کاربران شده است.

این اتفاق برای یک شرکت بزرگ که یکی از مهمترین هدف هایش سازماندهی دنیای اطلاعات و آسان کردن دسترسی به اطلاعات است بسیار بد است .اما انگار این قضیه میخواهد در چند ماه آینده تغییر کند و تغییری شگرف در سیستم ارتباطی بین کاربران گوگل ایجاد شود.

نرم افزار مسیجینگ و البته منحصر به فرد گوگل که با نام بابل (Babble) شناخته میشو احتمالا در اواسط ماه می در Google I/O منتشر خواهد شد.از جزییات این نرم افزار فعلا خبری نیست.طبق گزارش های موجود این سرویس به یکباره در چندین پلتفرم از جمله موبایل ، کامپیوترهای شخصی ، سیستم عامل کروم ، وب و گوگل پلاس لانچ خواهد شد که کاربران با استفاده از این سرویس میتوانند به مکالمات خود ادامه دهند. کاربران گوگل همچنین قادر هستند با استفاده از این مسنجر یک هنگ اوت را شروع کنند و در پنجره چت به کاربر مورد علاقه خود عکس ارسال کنند همچنان که این امکان در مسنجر گوگل پلاس وجود دارد.

نظر شما در مورد این مسنجر جدید گوگل چیست؟ آیا با لانچ این سرویس مشکلات کاربران در بین نرم افزار های مسنجر مختلف شرکت گوگل حل خواهد شد؟

منبع:ورد آی تی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد