گوناگون

ترمیم دریچه قلب بدون جراحی باز

ترمیم دریچه قلب بدون جراحی باز

پارسینه: رئیس انجمن آترواسکلروز از ترمیم دریچه قلب بدون جراحی باز در کشورمان خبر داد.



ترمیم دریچه قلب بدون جراحی بازدکتر مسعود قاسمی در حاشیه بیستمین همایش بین المللی تازه‌های قلب و عروق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دستاورد‌های یک سال اخیر در حوزه تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق در این همایش ارایئه می‌شود.
وی افزود: ترمیم عروق بزرگ و شریانی همچون عروق گردن نیز بدون نیاز به جراحی باز صورت می‌گیرد.
دکتر قاسمی اضافه کرد: ارائه پیشرفته‌ترین روش‌های تشخیص و درمان در زمینه بیماری‌های قلب و عروق از اهداف برگزاری این همایش است.
وی افزود: علاوه بر ارائه آخرین علوم روز در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های قلب و عروق، تازه‌های کشور و همچنین نیازمندی‌های آن در این همایش علمی و تخصصی مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد.
دکتر قاسمی گفت: توجه به روش‌های پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق نیز در این همایش صورت گرفته است.
قاسمی که رئیس بیستمین همایش بین المللی تازه‌های قلب و عروق است افزود: در این همایش ۱۸ سخنران برجسته بین المللی در زمینه قلب و عروق از ۱۲ کشور همچون آلمان، ایتالیا، فرانسه، امریکای شمالی، انگلیس، اتریش، ترکیه و ژاپن سخنرانی می‌کنند که بیشتر آنان از نام آوران رشته قلب و عروق در جهان محسوب می‌شوند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد