گوناگون

وزیردفاع‌یمن: متجاوزان را شگفت‌زده می‌کنیم

وزیردفاع‌یمن: متجاوزان را شگفت‌زده می‌کنیم

پارسینه: وزیر دفاع یمن (العاطفی) به ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی‌ها هشدار داد که به زودی آن‌ها با شگفتی‌هایی که انتظارش را ندارند شگفت زده خواهند شد

«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن روز شنبه گفت که تولیدات صنعتی نظامی یمن دستاورد‌های تسلیحاتی و فناوری پیشرفته‌ای را بدست آورده که می‌تواند از استقلال، وحدت و حق حاکمیت این کشور دفاع کند.

وی هشدار داد: متکبران و متجاوزان به ملت یمن را با شگفتی‌هایی که هرگز انتظار آن را ندارند شگفت زده خواهیم کرد.

وزیر دفاع یمن که در نشستی با مقامات نظامی این کشور صحبت می‌کرد، افزود: به توسعه و ساخت موشک‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین مسلح و تهاجمی پرداختیم و اقدام به ساخت راکت و تعداد زیادی از تسلیحات پرداختیم و هم اکنون در مراحل پایانی آماده سازی، توسعه و ساخت پدافند‌های هوایی مختلفی هستیم.

پنج سال است که عربستان و امارات در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد