گوناگون

دستگیری یک صهیونیست درمرزلبنان بافلسطین

پارسینه: دستگیری یک اسرائیلی در الناقوره، هشدار فرمانده ارتش لبنان به فتنه افکنان و تیراندازی گسترده در باب التبانه از مهمترین تحولات امنیتی لبنان است.

یک منبع امنیتی لبنانی اعلام کرد: گشتی های وابسته به ارتش لبنان یک اسرائیلی را که از بالای سیم خاردار مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی در منطقه الناقوره عبور کرده بود را دستگیر کرده است.

از سوی دیگر جان قهوه چی فرمانده ارتش لبنان در بازدید از یگانهای ارتش این کشور در مناطق الهرمل و بعلبک بر ضرورت هوشیاری بیشتر نیروهای ارتش تاکید کرد.

وی افزود: مشکلات منطقه ای و اختلافات گروههای سیاسی داخل لبنان هیچگاه تاثیری بر ماموریتهای ارتش ندارد و دستاوردهای ارتش علیه تروریستها نشان از عزم راسخ ارتش در مقابله با تلاشهای فتنه افکنانه دارد.

از سوی دیگر خبرنگار النشره از تیراندازی گسترده در منطقه باب التبانه در طرابلس لبنان میان خاندان آل العکاری و آل عبود و عملکرد موثر ارتش در پایان دادن به این تیراندازی ها خبر داد.

این در حالی است که شبکه المنار از برگزاری رزمایش نظامیان صهیونیستها در منطقه الزاعوره در دامنه غربی جولان اشغالی با مشارکت تانکهای میرکاوا و سلاح های سنگین و پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.

از سوی دیگر المنار به حضور بولدزرهای رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی لبنان با فلسطینی اشغالی و تلاش آنها برای تعویض دیوار میان لبنان با فلسطین اشغالی و ایجاد تحرکات نظامیان صهیونیستی به موازات آن اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد