گوناگون

خیز ناگهانی قالیباف برای خروج از ائتلاف؟


روز گذشته در حالی كه زمزمه‌ها و خبرهای غیررسمی از ارائه فهرست نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری و اعلام قریب‌الوقوع نامزدهای تائید صلاحیت شده، فضای رسانه‌ها و گفت‌وگوهای اهل سیاست را تحت تاثیر قرار داده بود، اظهارنظر غیرمنتظره محمدباقر قالیباف مبنی بر این‌كه «با اتفاقات و وقایعی كه در روز آخر ثبت‌نام افتاد، باید گفت كه موضوع ائتلاف،‌ صورت مساله‌ای پاك شده است» تبدیل به بمب خبری روز شد.

این در حالی است كه تا پیش از این اعضای ائتلاف 2+1 (ازجمله قالیباف) بر تعهدشان به میثاق سه‌نفره تاكید می‌كردند، این اعلام موضع ناگهانی می‌تواند به معنای خروج یا حركت ماقبل خروج قالیباف از این ائتلاف باشد.

ظاهرا قالیباف سعی دارد هرچه زودتر رسما به عنوان گزینه اصلی و نهایی اصولگرایان در مواجهه با هاشمی رفسنجانی معرفی شود، قالیباف طی روزهای اخیر انتقادهای صریحی را از دولت هاشمی رفسنجانی مطرح كرده است.

از سوی دیگر سایت‌های حامی جبهه پایداری نیز در روزهای اخیر به حملات مستقیم خود به قالیباف افزوده‌اند تا نگذارند این تحلیل قالیباف شكل واقعی به خود بگیرد. در همین خصوص سایت رجانیوز فهرستی از 40 سایت فعال انتخاباتی وابسته به شهردار تهران را منتشر كرد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    قالیباف اگر غیر از این انجام دهد از همین حالا بازنده است.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد