گوناگون

همه کاندیداها به قانون تمکین کنند

پارسینه: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه شرایط برای تحقق حماسه سیاسی مهیاست و مردم بار دیگر در این انتخابات قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

احمد شوهانی اظهار کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایلام بار دیگر با حضور خود در این انتخابات برگ زرینی از تاریخ این مرز و بوم را ورق خواهند زد و حماسه‌ای بزرگ در عرصه سیاسی را رقم خواهند زد.

نماینده ایلام، مهران، سیروان، چرداول و ایوان با بیان اینکه آنچه در این انتخابات بسیار مهم است حضور بانشاط مردم در پای صندوق های رای است، ادامه داد: مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند که خالق حماسه‌ها هستند و در این انتخابات بار دیگر قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

شوهانی بیان کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری یک تکلیف است و نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود چرا که خلق حماسه سیاسی زمینه را برای خلق حماسه اقتصادی فراهم می کند.

نماینده استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ما مردمی آگاه هستند و با علم ، آگاهی و بررسی برنامه‌های کاندیداها در این انتخابات شرکت خواهند کرد تا نمایندگانی اصلح را برای خود در شوراها و میاندوره‌ای مجلس برگزینند .

وی با تاکید بر پذیرش و تمکین به قانون توسط کاندیداها مخصوصا کاندیداهای شوراها که از کثرت زیادی برخوردارند، ادامه داد: شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ایلام مهیاست.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: همه افرادی که ثبت نام کرده‌اند باید در مراحل بعدی انتخابات به قانون تمکین کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد