گوناگون

اجرای مناسب طرح پزشک خانواده در اولویت دولت یازدهم

پارسینه: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: اجرای مناسب طرح پزشک خانواده باید در اولویت دولت یازدهم قرار گیرد.

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اولویت‌های رئیس جمهور آینده در بخش بهداشت در دولت یازدهم، اظهار داشت: این اولویت‌ها به خوبی در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها مطرح و به آن پرداخته شد.

وی افزود: اجرای عدالت در بخش سلامت مهمترین دغدغه و اولویت این بخش به شمار می رود که لازم است دولت برای تحقق آن برنامه‌های عملیاتی ارائه کند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: سهم پرداخت‌های بخش درمان در حال حاضر نزدیک به 70 درصد است و باید به زیر 30 درصد برسد که امیدواریم برای آن نیز شاهد طرح‌های اجرایی باشیم.

شهریاری تأکید کرد: مردم در زمینه پرداخت نرخ ارز برای داروهای خود دچار مشکلات فراوانی هستند که برنامه‌های دولت در این زمینه می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده تصریح کرد: اجرای مناسب طرح پزشک خانواده در آینده از اولویت‌هایی است که دولت یازدهم باید به آنها توجه کند و جزء مسائلی است که ذر برنامه‌های دولت باید مورد توجه قرار گیرد.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد