گوناگون

طرح ۲ فوریتی برای تغییر ساعت کاری ماه رمضان

پارسینه: وی اضافه کرد: بر اساس این طرح دو فوریتی به دولت اجازه داده می‌شود که در ماه مبارک رمضان ساعت کاری را از 44 به 34 ساعت در هفته کاهش دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان‌ها به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین طرح دو فوریتی تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح دو فوریتی به دولت اجازه داده می‌شود که در ماه مبارک رمضان ساعت کاری را از 44 به 34 ساعت در هفته کاهش دهد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه تصریح کرد: این طرح اضافه شدن یک تبصره ذیل ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری است که اجازه کاهش ساعت کاری در ماه مبارک رمضان را می‌دهد.

رسایی ادامه داد: این طرح امروز تحویل هیئت رئیسه مجلس شد و در جلسه سه‌شنبه هفته جاری به صحن علنی خواهد آمد، امیدواریم پس از تصویب در خانه ملت شورای نگهبان نیز قبل از میلاد امام حسن مجتبی نظر خود پیرامون طرح مذکور را اعلام کند.

وی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت: نبی مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت بر فضیلت این ماه و بهره‌جویی از آن تأکید دارند، در قانون اساسی نیز در رعایت حال روزه‌داران تاکید شده است که این طرح نیز با توجه به دغدغه نمایندگان برای روزه‌داران تهیه و تدوین شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • ناشناس

    احمدی نژاد چنان تنبل‌بازاری در این مملکت باب کرده که بیا و ببین. این دوستان نماینده هم که تازه بخواهند کلی تلاش کنند در سواد و فهم به دکتر احمدی نژاد نمی‌رسند. انتظاری از ایشان نمی‌رود.

  • ناشناس

    حالا زوده ! بگذارید سال بعد.

  • پژوهش

    بار مالي دارد و ايراد اصل 75 قانون اساسي

  • ناشناس

    خدایا ، روزه میگیرم باید دولت و حق الناس و مردم با کاهش ساعت کاری جورش بکشند!!! عبادت قبول . وای از دست دین بازی !!!!

  • ناشناس

    چرا انقدر زود اقدام کردید می ذاشتین برا عید فطر عزیزان نماینده

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد