گوناگون

انتشار آمار دقیق آسیب‌های لجستیک ارتش رژسم صهیونیستی در جنگ غزه

پارسینه: یک افسر بلندپایه صهیونیستی از آمار دقیق آسیب‌های لجستیک ارتش این رژیم در جریان جنگ همه جانبه زمینی، دریایی و هوایی علیه غزه را منتشر کرد.

به گزارش پارسینه ، یک افسر بلندپایه صهیونیستی که نامش فاش نشده در اظهاراتی افشاگرانه از آسیبهای 4.3 میلیون دلاری لجستیک ارتش اسرائیل بابت هر روز جنگ علیه غزه خبر داد.

به نقل از مهر وی افزود: ارتش اسرائیل در مجموع 122 میلیون دلار (420 میلیون) در جریان جنگ علیه غزه از لحاظ لجستیک آسیب دیده است.

بنابراین گزارش، هزینه های لجستیک ارتش رژیم صهیونیستی شامل تسلیحات، تجهیزات نظامی و خوراک هر یک از سربازان ارتش این رژیم در جریان جنگ است.

ارسال نظر

  • ضحاک

    به گفته بی بی سی یک هلندی بنام هنک زانولی (91 ساله) که به خاطر پناه دادن به یک کودک یهودی در جریان جنگ جهانی دوم، در سال 2011 از اسرائیل نشان افتخار ‘نیکوکاری ملل’ را گرفته بود، بعد از کشته شدن چند نفر از اقوامش در حملات اسرائیل به غزه مدالش را پس داد. او در نامه‌ای به سفارت اسرائیل در لاهه اعلام کرد که بیش از این نمی‌تواند این مدال را برای خود نگه دارد.

    به گفته ایشان، خانه یکی از اقوام دورش در حمله اف-۱۶‌های اسرائیلی ویران شده و شش عضو خانواده کشته شده‌اند.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد